Monday, June 25, 2012

Wanna fight? Wanna fuck? Wanna die? Try your luck...

ei oo kuvia, enkä jaksais tapellakkaa niitten kans. Paan siis kuvan mun maolista <3
Mä ajattelin kirjottaa jotaki, mut sitte mä unohdin jo että mitä mun piti kirjottaa : D
kesti nii kauan keksiä otsikkoa XD

Mut lasketaan varmaan yheksällätuhannella eri asteikolla pahaksi ihmiseksi, koska nauran aina ku lehdis on jotain juttuja että joku on kuollu (omaa tyhmyyttään?) ja sitte kaikki on sillee VOI VOI!miksi ne pitää panna lehtiin aina? isolla otsikolla jossaki iltalehdessä?
turhuuksien turhuus.

Iltalehti ja -sanomat on ihan turhia o.O niissä on vain juttuja tuksusta ja turhuudesta.
ja ne jutut jotka ei oo turhuutta, on paisuteltu ihan äärettömyyksiin (muistaako kukaa karoliina kestiä ; D ja kauanko KESTI ennenku seki kohu loppui ; D ;D ;D )

voisin lopettaa julkisen kuolematapausten ivaamisen, joku tod. näk. suuttuu (ellei suutu jo : D )

Juhannus...
meni kohtuu hukkaan. tai siis ainaki ite juhannusjuhannus : D
juhannusaattona joo grillattiin (= ostettiin "grilliruokaa" [nugetteja] ja paistettiin paistinpannulla) ja syötiin jäätelöä <33<3<35657
jäätelö <3
man <3
nam <3
manannan <3

MEILLE TULEE MYÖS KAI UUS KISSSA : D
Chitzkoille kaveriksi joku : ) nimi ei oo vielä tiedossa, eikä menny oikeen läpi mun "Varjometsän valtias Storm Tuulikeihäs II lempeä"
Se olis ollu hyvä nimi kissalle eikö : D

meen ny pilefiilisteleen ja kuunteleen "ARE YOU THE RABBIT OR THE HEADLIGHT?" bai marilin manson
(painan ny että julukaase)

ps mulla ja misolla oli vuosipäivä 13.5 : )

3 comments:

  1. ainiin karoliina kotiintulo vähän kesti XDDDD maol <3 mut mun pitää varmaa myydä mun maol :(( ku en tee sillä mitää ja siitä sais rahaa : ( mutku maol <3

    ReplyDelete
  2. vois kans kuvata mun maolia<<333

    ReplyDelete