Wednesday, December 19, 2012

Come on give it to me don't stop

Oon tänään ihan tajuttoman luova ja teen postauksen jonka aihe on:
(fanfaareja ja glitteripaloja tähän väliin)

SANAT JOISTA EN TYKKÄÄ/ JOTKA ON IHAN VITUN HAUSKOJA MUN MIELESTÄ!

teen eka listan niistä joista en tykkää, niitä on enemmän ja ne on vähemmän lapsellisia.
  • Hiki
  • Ihra
  • Läski
  • Poissaolo
  • Krapula
  • käydä paskalla
  • Hilse
  • Ruoho
  • Reggae
  • Pulla
  • Alallaoloaika
  • Lalalallalalalalala
  • Kaikki missä on monta L-kirjainta
  • VITUN HOMO
  • Ulkosynnytin (tulee mieleen vaan kätilö o.o)
  • Flikka
  • Komia 
  • Paarma
  • Pappi
  • Pappa
  • pieru (oon niin neiti että mietin 7 minuuttia että kirjotanko tätä ollenkaa )
  • Haju
  • Housut
  • Hurraa
  • Almanakka
  • Logo
  • Stadi
  • Yhdys__sana
  • öö
  • elikkä siis
  • mut
  • reilu
  • tukka
  • niinsanotusti

Mä voisin keksiä varmasti lisää : D

mutta sitte sanat, jotka on ihan tajuttoman hauskoja, tai muutenvain kivoja.
Niitä on kans pitkä lista ja ne on joko jotaki hauskan kuulosia tai lapsellisen hauksoja ja todistaa että mun huumorintajun ikä on noin 13,5v.

  • Lespo
  • pillu
  • Pannu
  • Logaritmi
  • Mitokondrio
  • Retki
  • Kulli
  • Malli
  • Models own
  • Tunkio
  • Väkkärä
  • Henkitorvi (joku kummitus-soitin :D )
  • Kärmes
  • Niistin (minun kielelläni nenäliina)
  • Tuppi
  • Tupsu
  • Lego
  • Köpötti (minun kielelläni Hobitti)
  • Anbulanssi
  • Amfiteatteri
  • Dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö
  • Formaldehydi
  • Apaja
  • Akvedukti
  • Konnotaatio/Denotaatio
  • Yhdyssanat kirjotettu oikein
  •  KMFDM
  •  Saippua
  • Seepia
  • Seepra
  • Toveri-Shikamaru
  • PRRRR  (ääni miChitzkoi päästää aina ku se tekee jotaki)
  • Bright white light night

Kuten edellisissä, näitäki olis voinu olla paljo lisää mutta en ny puoli neljältä jaksa keksiä enenpää o.o

Joulu on pian ja sit on lahjia. jee!
"MEENNY MAATA" ok.    
 


4 comments:

  1. nauroon jo pelkästään sille et pillu ja pannu o peräkkäin

    kattoin et toverishikamaru o vihatuis ja olin jo nostattamas piraattilipun mun summonnattuun boattiin

    amfiteatteri o kiva sana prkle ku siitä tulee mieleen rooma

    ReplyDelete
    Replies
    1. olsin voinu listata myös "summon boat" tonne inha-sanoihin : D
      amfiteatterit varmaan keksittiin roomas o.o

      Delete
  2. niin sanotusti puuttuu vihalistalta:DDDDDDDD

    ReplyDelete