Sunday, May 5, 2013

Slice slice slice you up, im a monster!

Aloha!

Mullapa on ollu jännä viikko.
Mulla oli pitkän aikaa maha kipeänä, no kävinpä siitä terveyskeskuksessa.
Tk-lääkäri pörkki mun mahaa jonku aikaa ja sitte lähetti taksilla seinäjoelle : D

Kauheat heatnings ja sillee ja sit ne päätti leikata mut.

Eli nyt on poistettu tulehtunu unpilisäke, ja se oli mun ensimmäinen leikkaus (pileet)

Jännitystä ja heatnings nyt on arka olo ja sillee : DD

Oli vitun kivaa sairaalass ku mun huonees oli seurana 3 +70v pappaa
kaikki kuorsas yöllä, yks jopa huusi unissaan (eli puhui, mutta huonokuuloiset vanhukset aina huutaa ku ne puhuu...)

koittaa siinä nukkua.

No eilen mä kotiuduin ja viikko sairaslomaa.
paardit ovat parhaat


Diablo2 ladder resettaa pian, lisää jännittävyyttä
jos joku haluaa tehä munkans uudet hc-ukot sitte niin ilmotelkaa : DD

joo ei mulla muuta : D lyhyessä virsi kaunea : D

No comments:

Post a Comment