Sunday, July 7, 2013

Häh plääh haluan töhkää

Onko niin perus "MENEN NUKKUMAAN KOHTUULLISEN AJOISSA NIIN SAA UNIRYTMIN KASAAN TAAS!!%¤/&"

Herään vitun 5:40 am...
voi perse

Mitäpä muutakaa mä sitte teen ku luen netistä randomblogeja ja itken omaani

Mä oon jopa tuhansia kertoja miettiny tätä mun blogia
Haluaisin viedä tätä vaikka mihinkä suuntaan.
PELIPLOKI!!
HUMORISTINEN KISSAPLOKI!!
SARJAKUVAPLOKI (as if osaisin piirtaa mut haluaisin)
KYNSIPLOKI!!
TAIDEPLOKI!!
HOMOPLOKI!!
SIISTI JA MUODIKAS LIFESTYLEPLOKI!!
SUPER-AIKUINEN MIETE-PLOKI!!!

mikä tämä sitte on?
randompaskaploki jossa on kerran vuodessa kuvia 
ja tasaisesti kaikkea noita ylempiä

paitsi niitä sarjiksia

joita en osaa piirtää

...
mistä oikeesti ihmisillä on niitä lukijoita?
 Kyllähän mä kovaa mietin ettei mua kiinnosta montako lukijaa on,
arvatkaa vaan kinostaako oikeesti : D

varmaan vartin välein oon poistaas tätä koska YYH LEVIOSAAA EI KETÄÄ KUITENKAA KINOSTA : DDD
ihime pinnallinen tsaku 

meen pelaan Starcraftia ja leikin olevani siinä hyvä --> 

Cats

No comments:

Post a Comment