Sunday, December 8, 2013

Something has really gone wrong here, here

Edellisestä postauksesta on kohta kaks kuukautta, mutta se ei tarkoita että mun ploki olis kuollu : )

Mitäs tämä tyyppi?

Mun elämä on traagista ja kamalaa tällä hetkellä.
Menin sitte pelaamaan nimittäin Brothers: the Tale of Two Sons läpi ja itkin kuin pikkutyttö XD
Luin myös Ikikesän viimeisen osan ja itkin kuin pikkutyttö part kaks : DD

En osaa sanoa kumpi oli kamalampaa, se että hahmo, johon tutustuin ja kiinnyin pari tuntia sitte kuoli kamalasti, vai se että toinen hahmo, mun lapsuudensankari jonka villejä seikkailuja oon lukenu ala-asteelta asti kuolee kamalasti o.o

Tuollalailla murhasit ikävästi mun lapasuuden, typerä R.A Salvatore : (

Asiasta kissanhiekkaan.
ihmiset.
.
.
.
suomen itsenäisyyspäivä ja mellakat.
ei hyvää kissaa.

tarviiko mun sanoa enempää? en halua koska mun pää tulis kipeäksi jos pitäs ajatella typeriä ihmisiä jotka hajottelee paikkoja ja kuvittelee vaikuttavansa johonki jotenki positiivisesti.
ainaki oletan että ne halus vaikuttaa positiivisesti?
jos ne haluaa vaikuttaa negatiivisesti niin voi sitä paikkoja hajottaa ilman juhliaki : D

Ja kertokaa joku mulle miten on eliittiä esimerkiksi se instagram-feimi poika?
tai se opettaja joka pelasti päivän?
hirviää yhteiskunnan kermaa kuule!

Onko kaikki noin kateellisia että jos jokku ny pilettää niin heti pitää hajottaa paikat ku ne ei ite pääse pileisiin?

joo, niihin pileisiin meni rahaa, mutta vähemmän ku ennemmin on menny, ja niillä on SYMBOLINEN ARVO
tajuaako kukaa?
menkää kotia ja lopettakaa mun plokin lukeminen jos ei tajua XD

lasken salkkuni.

nyt menen takas mun tuhannen vuoden lepoon XD
a.k.a Fonline Reloadeddiin
kannattaa kokeilla jos tykkää fallout ykkösestä tai kakkosesta
...mistä varmaan kukaa mun plokin lukija ei tykkää XD

minä, dr.cats : )

1 comment: