Thursday, June 5, 2014

Ei kalat kanna, hän vajoaa - veden valtakuntaan

Mä kirjotan taas jotaki pitkästä aikaa : )

Mulla ei oo ollu mitää kirjotettavaa pitkään aikaan, eikä taida nytkää ihan liikaa olla.
Lisäksi tämä kirjottaminen on semi tuskallista koska hajotin mun kynnen tänään
ja siitä tulee vähä verta ja ei oo kivaa : (

Mä haluaisin kovasti löytää töitä jo.
Oon ollu vähä yli vuoden työttömänä, ja alkaa tuntua tosi toivottomalta.


Varmasti mä teen jotaki väärin?
Mä olin yhdestä paikasta jo NIIIIN varma, mutta sitte sainki vain
"Kiitos mielenkiinnosta avointa työpaikkaamme kohtaan. Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa osunut sinuun."
koko päivän mä itkin ja kiroilin ja poltin askin kokonaan
(rikoin samalla yli kuukauden tupakkalakon)

No. Ainakaa ei tarvi koskaa enää kuunnella yhdenkää psykiatrikologin neuvoja
"Ajattele että sulla on se paikka jo"
VITTU JOO NIIN NÄKYI OLEVAN, JA 20 MUUTAKI : D

Mulla on nykyään siniset hiukset, vähä vähemmän painoa ja meille tulee uus kissa
Tchernobog

Miettikääpä sitä samalla ku lausutte chitzkoita ; D

Me myös muutetaan!
Tuohon kilometrin päähän!
JA SIELÄ KÄMPÄS ON KYLPY-VITUN-AMME!!!!
!!!!!
ja kaks parveketta
Ja lisää tilaa
ja yks kissa lisää ; DD
cats

ei mulla kai muuta sitte  : D
ottaa sormeen kipiää en jaksa kirjottaa enempää : (
Ja tulis vain ikävää angstia ku ei oo työtä ja kaikki on paskaa elämä on paskaa

2 comments: