Friday, September 2, 2011

I can see what you see not, vision milky then eyes rot....


 Hinghh blokin kirjottaminen on niin vaikeeta ku mulla ei oo koskaa mitää ajatuksia mitä mä kirjottaisin, ja jos on niin en oo kotona tai ei oo muutenvain aikaa kirjotella, JA jos on, niin sitte mulla ei oo mitää semituoreita kuvia joita voisin laittaa, joita ilman postaus näyttää vähä köyhältä eikä sitä sitte varmana lue kukaa, ei varmana lue!!!

Nyt mulla on semituoreita kuvia meidän talon vieres olevalta pellolta, joka on meidän talon vieres, jossa kasvaa ihmekasveja, rukiita emt mitä ovat : D (ps. spotatkaa tuo tahallinen virhe : )
Ja kirjotan taas vaihteeksi kuvateksteihin ku se on nii helppoa (ps en oo ikinä ennen lyöny kärpästä mut nyt löin pps. kinsoted)

1. Nelly soitti mulle, tai sit me puhuttiin faces, tai sit me soiteltiin ja puhuttiin faces (?) että onko tossa pellossa vielä noita kasveja, joita sielä näkyi selvästi olevan, ja että se haluaa mennä kuvaamaan sinne pellolle, itteään tietenkin : )
2. Misu oli munkans kokoaika ( kts. kuva 1.), Nellu (kts kuva 7.) tuli about 30min senjälkeen ku me, ja yllätysvieraaksi tuli Ussu (kts. kuva 2.)
3. Me kuvailtiin sit sielä pellolla, ja VASTA senjälkeen mä tein ruokaa (riisua ja kastiketta, ylläri)
kuvasta näkyy että kävin myös nokkospuskassa, sielä oli ihan älyttömän kivaa, eikä ykskää horonokkonen purru mua : )

emt. mun kameralla ei ihan varmana saa otettua tommosia lensflarepaskuja (joo vaihdoin yhtäkkiä kirjotustapaa enx oo kiva : ) tai sit en vaan osaa? nellu ja usanne osaa, mut ne on horoja ku ne osaa ja mä en : (
Tykkään tämmöstistä kuvista joissa ei oo ihmisiä, modsjrkonkprjoyhnpöo

Meillä oli seurana myös uskollinen pantterini Tiitu (kts. kuva -1emt)
Tiitu oli meidän kans kuvailemassa ja se tyttö osaa posettaa ; D
se tyttö osaa myös syödä ; D


Syksy on selvästi tuolssa (kts. keltaiset lehdet), mikä on oikeestaan ihan kiva koska en oikeesti pysty elmään jos on kauhee kuuma ja hiki ja ei saa olla vaatteita, toisaalta talvella on ihan tappavan kylmä välillä ja mun varpakset paleltuu ja sormet ja korvat ja nenä ja naama on punaanen 247 mutta toisaalta saa pitää 24kg vaatteita (ps hajotin äsken vahingos mison korvan  :( )
Kuvanlaatu kusee, kiitos blogger, mutta kun kuvia painaa nii ne varmaan näkyy isonpana ja parenpana? toivossa on hyvä elää t lapamato
no kirjotan taas lisää ensvuonna : DDD

6 comments:

  1. naaaww saqqqq :-----) ps kyl sunki kameral pystyy lens flare paskuja ottaaaa!11 : )

    ReplyDelete
  2. Emma > siis daa kits mut ite <33<<3353: D

    ne1221254ly > pystyykö o.o noku ei sillä tuu vaikka ottais samasta kulmasta kuvan ku esim. sun kameralla : D

    ReplyDelete
  3. kyllä mun mielestä niit linssiheijastuskuvii iha joka kameral pygee ottaa D: hmm voin koklaa josqs kattoo

    ReplyDelete
  4. aattelen aina etten jaksa lukee mitää juttuja jos ei oo kuvia mut luen sun jutut aina ku ne on ehkä parhaita !!!!11 ps. ootte Qmia peltohiiruja !

    ReplyDelete
  5. SE OLI KAURAA : ((((((( T HORSE

    ReplyDelete