Saturday, September 24, 2011

Hallaa peltipurkissa

oon kanis 1
oon kanis 2

ootte kaniita

nellin kakku

oon kanis 3 + naaw söpö misu 1 : )

hylkään tarjouksen! Pidä tunkkisi.

palluja <3

naaw söpö misu 2 <3

nullin synttäriJENSkortti

oon kanis 4
Moooooi!!!!11

Oon menny misun kans kihloihin 8 D < 3 : DDDD
Oon blondannu hiuksit
Oon ollu pitkästä aikaa synttäribileissä, semmosissa missä on kakkua ja yllätetään positiivisesti

Oon laginu
nii.... + kuvia : (
en kiusallakaa laita yhtäkää kuvaa missä mun ilme olis normaali : )

7 comments:

  1. kiitos tosta ootte kaniita -kuvasta:DDDDDDDDDddddddddd

    ReplyDelete
  2. aoua tuo oottekaniita-kuva, tuo joku ::D:D:D:DD "minä täällä vain hiippastelen, ei hätiä, superjoku auttaa"

    ReplyDelete
  3. oot oikeesti Mison kaa kihloissa? ONNEE ONNEE ONNEE!!!!

    ReplyDelete
  4. tehtiin susun kaa kanein kortti ikinä !!! oon ylpee siitä (:

    ReplyDelete
  5. ussu : ULLATUUUS!!!!!!1!!!

    nelli : ole hyvä, se kuva on kanein ikinä : )

    enma : eikö ussu ookki kanis sielä : DD

    ano : ollaan oikeesti kihlois mison kans : D kiitos kiitos kiitos . DDD

    akiram : joo nii teitteki, mut mun ja misun oma on kaniinpi <3<3<3<3 eiku . D

    ReplyDelete
  6. Nyt äkkiä naimisiin :D

    ReplyDelete