Monday, October 10, 2011

En enää voi hengittää. En enää voi ennättää.

MMMOOOOOOiIIIII : DDD
on tosi onnellinen olo, koska esim. (järjestys on se mikä ekana tulee mieleen XD )
  1. löysin mun hukkuneen pohjalakan :DDD
  2. (pelästyin täs välis ku mun takaa kuului käärmeääntä : o )
  3. Mun skopoon tuli uudet akut ja mä pääsen nyt koulusta kotiin nopeenpaa ku 2km/h : DDDDD
  4. työhajrottelupaikka on tosi kiva : DDDDD
  5. misulle toiv. pian <3 : DDD
  6. apua kuinka nää numerot saa pois : ((((((
  7. so anyway
  8. i am a cat lover
  9. and i like to run

    jens
    Oon luukuttanu kohta esim. liian kauan apulannan BRING ME DOWN  ja mun fiilis alkaa kohta laskea sen takia XDDD
    Haluaisin tehä mun plokiin uuden ulkoasun, ainaki ton bannerin jos uusis, ku kuitenkaa mullei oo enää pinkkinä hiuksit niin jens....
     (oikeesti kokoaika kuuluu takaa käärmeääntä mitvit o.o)

    toi on kanis kalukoru <3

    oltiin menos kylille misun kans (ks misun reppu sohvalla) ja sit laittauduttii oikein näteiksi <34333

    pelattiin misun kans sporea joskus emtkansmoneltako yöllä : DDD

    oon tainnu laittaa tän viimepostaukses muttaku nauran tälle vuoden XD

    tää on joku niin perusperjantai XD
    kuvia : )

6 comments:

  1. hahah luin aluks et "löysin mun hukkuneen POHJAKALAN" :D:D:D:DD ja mo pidä tunkkisi! >:O

    ReplyDelete
  2. VITTU NOI HIUKSIT ON SIISTIT TOLLEE PYSTYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TOI KASIKOHTA ON AIKA HYVÄ GRR KISSA ja jee hyvä et sisustetalos o alkanu ol kivvvaa!!1? :O

    ReplyDelete
  3. käärmeääni >:OO peloittavaa :S

    ReplyDelete
  4. marika:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pohjakala <3 JENS <3 JA JEE OOT IHQ PLONDINA, PIDÄ NOI JONKU AIKAA JENS

    ReplyDelete
  5. marika > naaw söpö pohjakala : DD

    nalli > eikö : D ärsytti ku en saanu noita numeria pois ku niitä vaan tuli ja tuli : DDD

    josefin > se käärmeääni tais olla musiikki joka kaiku takaapäin jotenki horosti jonku kautta : DD

    ussu < aattelinki pitää, mut haluaisin toki värjätä nää jo tyylii punaseksi ku tulee talvi : D
    paits ku on lunta nii istte väriään pinkiksi. piste. . ,,

    ReplyDelete
  6. http://drjekyllprkl.blogspot.com/2011/10/haasteessa-pitaa-1.html

    Haastoin sut .)) .D

    ReplyDelete