Tuesday, February 5, 2013

Ei olla kuilussa, ei liian syvällä...

 Niin tosiaan tässä on pari kuvaa musta veden alla ja -päällä
Mä oon virallinen P1 sukeltaja kulukaas!!!!11
en mä silti osaa sukeltaa, tuottaa suurta tuskaa pysyä mitenkää tasapainossa : D
ens kesänä sitte vaikka o.o

 tää on mun ihq taustakuva (ainaki joskus ollu)
 Toinen suuri kinostus mikä on, on pelit.
olen kaamea nörtti ja elän sen kanssa.
 Mä voisin blogata peleistä vaikka kokoaika. ehkäpä joku päivä teen jonku jännän peliblokin!
Sitä ainaki pitäisin paremmin ku tämmöstä ihme sekasikiöblokia : D
(ei, tämä ei ole lifestyle bloki koska mun lifestyle on )
 Sitte on aina mun hiukset.
Niissä on nähty kohta kaikki sateenkaaren värit
Täs pari kuvaa jossa mulla on erivärisiä hiuksia.




Tuo viimenen kuva joss mulla on turkoosit hiukset löytyy myös Weheartitistäki, kui hurjaa : D

Ei mulla sit muuta, halusin vaan pitää tätä wwihaisinmekomaailmaa-plokia hengis : )
kiits mut ei kiits

12 comments:

  1. Maaaaa söpösaku ja apua minä tuola !!! :D:D:D:

    ReplyDelete
  2. oi akkuuuuuuuu<33333333333 soot niin kaunea etten kestä nukutaanko joskus taas lusikassa tai sAA Tnukkua mun päällä vaikka

    ReplyDelete
    Replies
    1. varmaan mukavin tapa nukkua on päällekkäin, oot niin litteä ja pehmeä : )) : D

      Delete
  3. sukkusaku 8)))) ens kesänä me sukelletaan joka paikkaan ja sit mustaki tulee vihdoin sosisaalinen sukeltaja ku en koskaa tykkää jutella kellekkää reissuilla ku niiden puheenaieet ei oikeen vastaa kati-kohta-30v:n tasoa :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ku on vanha niin aika menee ilmeisesti nopeasti, koska kati pian-20v-joka-on-mielestään-pian-30v XD
      mutta joo, kesällä dyykataan ihan urakalla : D
      ollaan sosiaalisimmat sukeltajat ikinä, ainaki keskenämme XD

      Delete
  4. Mikset sit keskity hiuksiin ja peleihin täs blogis? Helppo. Saanko mäki tulla sukeltaan, jos mun kamat jostain löytyy ja oon paikkakunnalla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. se olis sekavaa jos mä vaihtasin kesken kaiken mun fokusta : DDD tekisin uuden ja voisin sit aina kirjotella tänne kaikkee jännää ku haluan, ja sit voisin tehdä hienon taustan siihen toiseen : D
      vois laittaa taustalle kuvan BGstä ja DKsta ja WOGista ja DEUS EXistä ja RAsta ja ohhh

      Delete
  5. Tuu jo päivittää D:::D::DD::D:DD:::D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. moon päivittäny jo 2 kertaa mutta sitte se on jääny kesken ja sitte mä oonki menny nukkumaan ja sammuttanu koneen : )

      Delete