Tuesday, March 12, 2013

Doesn't matter what you say, i never understood at all

Mr. Cats
Poststs niin pitkästä aikaa : D
oho

tämän postauksen oon kirjottanu jo pari kertaa ja joka kerta unohtanu julkaista : D

oho


Herra kissamaru on niin kuvauksellinen, kattokaa ny tota poseerausta!

 
Fort Catmore
Minä
Tuossa on meidän tee-se-itse Kissalinna! Eikö oo aika taitava?
Se on tehty erikokoisista pahvilaatikoista! oi me ollaan taitavia <3

minä taitavana ->









Plasmis
Tein Hennulle kynnet mun päättötyötä varten, aika hyvät eikö ; D



iki-ihanat Forgotten Realmssit <3
Tuossa on myös tuo kiva StarWars kiria o.O löytyi 3€ infon alennuksesta
Myöskin aika hyvä eikö ; D
Min nya nalle

Mun sormi feat. plasmis : D
eiks oo siisti? se menee tollai ku siihen koskee : D
Ootte kaikki vaan kateellisia ku meillä on plasmis
ja teillä ei!! haHAHAHHAHAHAAH


Kiva ku näitä tekstikenttiä on vähä missä on..

nojaa, oon lukenu kuitenki täs kuukauden sisällä ainaki 5 Forgotten Realmssia.
sis. n. 400sivua jokainen
lukeminen <3

paitsi kokeisiin lukeminen

se ei oo kivaa : (

Kirjotukset kohta loppuu, ei tarvi enää lukea kokeisiin

hip hip huarraaaaaa!!

7 comments:

  1. Oih! Hyvä postaus, näytät niin komealta, suorastaan syötävältä tuossa kuvassa :)

    Olen niin kateellinen etten omista samanlaista plasmapalloa kuin te! Elämä on epäreilua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihhih ei sun olisi tarvinnu : )) oon ihan imarreltu <333

      Delete
    2. nyt tää blokiteksti näyttää tosi hyvältä ja suositulta ku mä ite kommentoin tänne anonyyminä ja vastaan siihen omalla tunnuksella <33

      Delete
  2. en ees huomannu ennenku katoin uudellee et sä oikeesti näytät tavallista komeammalta tuossa kuvassa XD sun iho on niin perfect ja toi haalee sininen ja vaalee iho näyttää <333333 yhdistelmältä : DD

    ReplyDelete
  3. Shikamaruuuuuuuuu purrrrmurrr *____* <3 ja oot säki aika purrmurrr.

    ReplyDelete