Saturday, June 8, 2013

Anna kissan kiertää -challenge mode

Voi voi mitä mä teen taas, no jaa kuitenkin

Kristalla oli joku ihme "Anna hyvän kiertää"-haastehommeli, ja tottakai mä haluan kopioida sen itelleni ku oon tämmönen käsityöihme <3

Eli haasteen pointtina on kai että kolme ensimmäistä kommentoijaa (onko se kommentoijaa vai kommentoia? o.O varmaan toi eka) saa MULTA jotaki itsetehtyä hienoa käsityötä tämän vuoden sisällä : D ja tietenkin sitte itsekin käsityöihmisinä nämä kommentoijat/kommentoiat lisäävät tämän haasteen omaan blogiinsa/facebookkinsa seinälle : )

(sama englanniksi ja ruotsiksi)

Käsityönä mä oikeesti osaan vain maalata tauluja XD joten vastaajat saa sitte ehdotella mitä maalaisin niille kivasti tauluna : D

5 comments:

  1. mä haluun taulun!!!!!! täytyy vaa miettii et mimmose mut kerron sitku tiän :-)))

    ReplyDelete
  2. MINÄ. Rottataulu <3 Kato mun tytöistä mallia <3

    ReplyDelete
  3. MINÄ OLIN JO PAINEiS ETTEN KERKEE prkele

    ReplyDelete