Sunday, June 2, 2013

Rohkeimman meistä voi vielä käännyttää.

Vai että weheartit-challenge...
no. se tarkottaa että mun pitää selata weheartittiä : D



1. The hair of your dreams
hehhehheh musta on kuva tuola niin tosi käts saada dreamhairkuva : DDD
noi oli tosi kivat hiuksit ja kissa ja jänis : )

2. A city of your dreams
Okei, chernobyliä ei voi olla rakastamatta eikö : )
Olis siistiä asua paikassa jossa olis a: säteilyä ja b: ei ihmisiä <3

3. The apartment of your dreams
emmä oikeen tiedä mimmosen asunnon mä haluaisin o.O vaikea ajatella sillee mikä olis kiva, en kuitenkaa välitä kovin paljoa mimmonen se on. Sielä pitää olla kissoja, miso ja tietokone.

4. Your favourite clothes


En oo ihan varma mitä toi kysymys olettaa ihmisistä, pitäskö musta olla kuva mun lempivaatteissani jossaki weheartitis? emts mut löysin kuvan kissasta hattu päässä ja se on tosi söpö :  DD

5. What you like to do on your freetime







Eiköhän tossa tullu kaikki tärkeimmät mun vapaa-ajanviettotavat? : D



6. Things you'd like to own


Haluan oman pikku-Alduinin jolla voisin sit aina ratsastaa kouluun ja takas ja kauppaan ja se antais mulle aina tulta ja  ja ja ja ja ja : )

7. A person you would like to look like


Mä en yleensä mieti että miltä mä haluaisin näyttää, tulis vain paha mieli. Niimpä mä laitan tähän(kin) kissan. Mä haluaisin olla kissa, sais vain pyöriä maassa ja olla sillee purr eikä tarvisi välittää vittuakaa mistää :  DD

8. The man of your dreams

Tähän on ihan kohtuullisen vaikea vastata, joten vastaan khajiitilla. Man of my dreams tajuaa vähintään mistä pelistä tuo giffi on. (vink vink miso parempi tajuta ; D )

9. You as a cartoon character


Ainoa hahmo mikä on yhtää niinku mä on ehdottomasti tuo kilpikonna tosta yhdestä futuramajaksosta : )

10. Random picture 

...


5 comments:

  1. ::D:D:DDddddddddd aaaaa äiree nauroin ääneen ku luin tätä koska noi kaikki kissikuvat jaa asiuaosiuhgfhdjs xxdddd

    ReplyDelete
  2. What you like to do on your freetime - laittaa shikamarun vessanpönttöön

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on hyvät harrastukset : DDD kaikki aina luulee että viiltelen mut oikeesti survon kissoja pönttöön niin ne raapii :)

      Delete