Thursday, August 15, 2013

Kissoja odottaa ulkona rietas nälkä kiiluvissa viiksissään.

Tässä kuvassa ilmeisesti pakkaan kirjoja ja paskannan autoja.t.saku
 Katin ehdotuksesta teen awkwardin postauksen (ei mulle, niille muille) kuvista joihin mut on tägätty alvissa, mut joissa en oikeasti ole.

Anteeksi pyydän niiltä jotka loukkaantuu kuviensa luvattomasta käytöstä </3
Tässä kuvassa mau'un telkkarissa t.nelly


Tässä kuvassa näytän kieltä t.nelly

Tässä kuvassa olen amme t.emma

tässä kuvassa olen anni t.emt

Tässä kuvassa en oikeen tiedä itekkää mitä teen o.O

Tässä kuvassa olen perse taustalla t.neiti kiviniemi

Tässä kuvassa tölkkeilen t kats?

Haluaisin kirjottaa tänne alas vielä, mutta blogger on eri mieltä mun kans.

Kuten huomaa, mä oon tosi suosittu kuvausaihe. Facebookis oli ennemmin enemmänki kuvia "musta", mutta sitte eräs poisti tunnuksensa ja ne kaikki hävis. NIIIII kiits ny : (

7 comments:

  1. sun blogi on ihana:D

    t. yksi kolmestakymmenestäkahdeksasta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai kiits : D tällä blokilla on teiniangsti ku se ei tiedä mikä se olis, mutta haluais silti olla jokseenki viihdyttävä :D

      Delete
  2. :D:D:DDDD isseefairee nauran tolle moro paskannan autoja

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. vituku poistu ne patsaat ja lokit joita mä olin kans : (

      Delete