Thursday, August 15, 2013

Right thoughts right words right action

Mulla on vakavia ongelmia tällä hetkellä, teen varmaan kuolemaa tai jotain.

Mä oon nimittäin kuunnellu (yksin kotona ku olen) koko illan TOTA VITUN ASTEEN SPACEMANIA O.oo

Siinä on kiva kertsi, säkeistöjä inhoan : D

(oikeesti vittu, aste.. voinko alemmas vajota?)

Minähän en ole ennakkoluuloinen musiikissa.
en ikimaailmassa <3
 :D
Eat shin n' die tekijänoikeudet
Mun tupsut on loppu ja ruokaa ei oo liikoja.
Kauppareissu on siis tehtävä
do not want ei-kotona oleminen </3

MULLA ON MUUTEN NYKYÄÄN AJOKORTTI!
horror t muut liikenneihmiset

Ei kyllä mä oon ihan hyvä kuski kai, en ota turhia riskejä ja pyrin noudattamaan liikennessääntöjä
kuulostaa hyvältä toi "pyrin" : D

Hyi satan pitää mennä maata, pelästyin ku kissamaru avas oven XD

6 comments:

  1. MÄKI TYKKÄÄN TOSTA PIISISTÄ mitä tapahtuu :DDDDd

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol joku aste mutku se piisi jää soimaan päähän ja se kertsi on tosi kiva : D

      Delete
    2. http://2.bp.blogspot.com/-LTyspAfAYHg/TqgKcuZpyXI/AAAAAAAACSU/H2iB__rRf5k/s400/StreetFighter+nails.jpeg Ei mulla muuta, tee tollaset :O

      Delete
  2. mäki tykkään :--D se on niin letkee <3

    ReplyDelete
  3. JES EN OO AINOA JOLLA ON TÄÄ SALAINEN PAHE : DDDDDD

    ReplyDelete
  4. Mä kuuntelen vain The Kovenantin ja Babylon Zoon Spacemania. Aste menee liian Troo KVLtiksi mulle :(

    ReplyDelete