Wednesday, July 20, 2011

All the world is a judge but that doesn't compare to what i do to myself when youre not there...

Miks kaikki vanhat papparaiset aina istuu ovensa ulkopuolella tuolilla? Lukisivat siinä edes kirjaa tai jtn, mutta ei, istuvat siinä tekemättä mitää, ihan turhuutta : D

En oo jaksanu/muistanu/kerenny kirojtella mun pikku blokiseen yhtää mitää vähään aikaan
toki mulla ei oo mitää kirjotettavaakaa mitä joku muu ei olisi jo kirjottanu : D
kirjotan nyt jtn ku on tylsää/haluan pitää plokini elossa : )

Lähiaikoina ei oo tapahtunu mitää, oon ollu töissä = mun elämä : (
en jaksa lisätä mitää kuvia ku oon lame ja on kuuma ja kuvien lisääminen on saatanasta -.-
liitän vaan tän ei-radom kuvan : )
en jaksa kirjottaa enempää ku aiva paskaa kirjottaa : D kirjotan sitte enemmän ku mua kirjotututtaa : ) tiiätte sitte

3 comments:

  1. mullakaa ei oo muuta elämää nyt ku työt >:O ..paitsi se saattaa johtua siitä etten jaksa tehä mitää ku pitää herätä viideltä.

    ReplyDelete
  2. naav mun käsi ja hammasharja

    ReplyDelete