Sunday, July 10, 2011

Ei saa valoa näyttää lainkaan, mitä se koskaan auttaa?

voi horous ku mulla ei oo koskaa mitää kuvia nii en jaksa tehä postauksia
Mä en siis tee viikonlopusta postausta koska se olis lamea ilman kuvia.
Sensijaan kirjoitan jännittävän mietinnän siitä, miksi kissojen turkki on aina yhtäpitkä, mutta ihmisten hiukset kasvaa pitkiksi kaikilla.

Miksei kissoilla vois olla sillai että kaikille tulee semmonen 2m turkki jos ne ei käy kissa-parturissa?

emt
En tykkää kirjottaa blokia, mulla ei oo koskaa kuvia, mulla ei oo mitää jännää kirjotettavaa, hinghhaaaaa
Kirjotan silti, Because i can.

Mä haluan pelata heroessia katin kans.
Heroessia on kiva pelata koska siinä ei tarvi oikeestaan liikaa keskittyä, sen osaa ulkoa kuitenki.
Silti siinä tulee mahtava onnistumis-tunne ku saa upq.lvl 7 ukkoja 8 D
ps krusaderit on parahia.
Crusaderi. 
upq. griffini
pps. upq griffinit on paskuja.


5 comments:

  1. nauran sulle :DDDDDDddddddd♥ perus kissaparturit naawww paska

    ReplyDelete
  2. moi ♥
    muistan ku sanoin eile vahingos et upg. on hyviä vaikka ne on ihan paskoja kalliita :D

    ReplyDelete
  3. ohan ne parenpia ku normigriffinit, mutta en ekana lähtis niitä upq : DDD

    ReplyDelete