Tuesday, July 5, 2011

I will dance with my hands above my head like jesus said.

OHO, OHO!
oon aiva kuolettavan ylpee itestäni, olin EKAA PÄIVÄÄ EKAA KERTAA ELÄMÄSSÄNI TÖISSÄ
enää ei voida sanoa etten oo päivääkää tehny rehellistä työtä : )
Mun työ oli kyl lähinnä sitä että kannoin mappeja, tyhjensin mappeja krematorio-osastolle, tiputin mappeja päähäni vahingos, idlasin ja kopioin jotaki ihmemappeja koneelle.
Mulla oli kuolettava väsy, nukuin about 4h, 2h vähemmän mitä olin töissä 8 DDD

Viimeviikonloppuna oli helsinki (gay)pride.
Oltiin sielä Misun, Katin, Susannen ja Nellun kans.
missattiin itte kulkue, mut oltiin ainaki puistojuhlassa XD
koko matka oli tosi paras/paskin
matkan aikana me esim.
syötiin
juotiin
eksyttiin
syötiin
eksyttiin
löydettiin
juotiin liikaa
ostettiin misun kans omenan ja banaanin makusia kortsuja 8 DDDD
otettiin kuvia
käytiin edustavina abcllä
käytiin randomeina jossaki ylöjärvellä?
nukuttiin
"nukuttiin"
ihasteltiin petrin känppää
melki tiskasin
tutustuin mun random sisäelimeen joka halus tappaa mua
suututettiin Matti
huijattiin Matti ohjaamaan meidät pois helsinkistä
etc...

Matka oli paras koska se oli nii paska paikoittain : D
Randomit sanoi "jos te haluatte metrolle nii jääkää täs pois"
Me jäätiin.
 Metron kohdassa se bussi sit meni meidän ohi.
anured.

mä oon nyt NIIIIN väsyny mun 6h työpäivästä etten jaksa kirjottaa enenpää </3

11 comments:

  1. Me mentiin kyllä sillon bussilla, ei metrolla : DDDDD Ja keskiviikkona saadaan koeajaa makukortsut ; )

    ReplyDelete
  2. ei tossa lue että me mentäis metrolla ; P

    ReplyDelete
  3. matti sais hirttää ittensä saatana:D

    ReplyDelete
  4. perus helsinki pride :::):):):)

    ReplyDelete
  5. kati > niimp!! kauhee horatsu : (

    nellie > mm hmm :)

    Miyaroyryo > siis se missä käytii pikasella? otettiin vähä?

    ReplyDelete
  6. hä mikä paikka oli ylöjärvi

    ReplyDelete
  7. nelli > siis se mis vilkutettii niille randomeille ja kati kävi boksereillansa otolla?

    ReplyDelete
  8. ai olikse ylöjärvi D---: oke :::DD:Ddd

    ReplyDelete