Wednesday, June 29, 2011

Promise ill be kind, but i wont stop until that boy is mine..

Tänään mulla on taas liikaa aikaa nii mä kirjotan kuolettavan tylsän merkinnän lähinnä itelleni selvittääkseni päätäni : )

Mä jäin ajattelemaan materialismionnea ja ei-materialismionmnea.
Ajatuksenahan on ihan kiva että ihmiset ja kokemukset on tärkeämpiä ku raha...
Mutta pari minuuttia ja mun pää tulvii muistoista kuinka mä olin yhtäkkiä tylsä ja ärsyttävä ku mulla ei enää ollu rahaa ylenpalttisesti. Siitä hetkestä ku mä huomasin että mä en oo mukavaa seuraa, vaan mun rahat ja naiivi anteliaisuus oli hyvää seuraa, mä oon huomannu että mä haluan mieluummin 3 uutta kynsilakkaa ku tarjota kahvin ja pullan kaverille... (anuran mun ...lle)
Kehenkää ei saisi luottaa liikaa, kuka tahansa voi yhtäkkiä ilman varoituksen sanaa kyllästyä mun seuraan ja kadota mun elämästä... aiva vulvasta.....

6 comments:

  1. mulla oli jotenki sama tunne ala-asteella... kaikki hylkäs mut ku lakkasin olemasta sinisilmänen ja luottamasta ihmisiin (:

    ReplyDelete
  2. kyl mäki haluan mielummi 3 uutta kynsilakkaa, hankkikaa omat rahanne jos haluutte pullaa!!!! eiku ::):):):) oon kans aika ihana

    ReplyDelete
  3. ... Mutta sitä sanotaan luottamiseksi : ) Ei voi olla ikinä varma kuka jää, ku lähtee, pitää aina olla pienellä varauksella, mutta ei voi loppujen lopuksi olla täysin vapautunu, jos koko ajan venaa, että koska se toveri lähtee : DDD Pitää luottaa.
    Ajatuksena materialismi tuntuu aiva hyvältä, mutta kun koko ajan haluaa lisää ja lisää, nii lopultaa haluaaki liikaa ; )

    ReplyDelete
  4. kissa









    lähes yhtä rakentava kommentti kuin edelliset : ) ps ny mua ärsyttäää ku en lähtenykkää sinne mukaan ku ei annu tullukkaa meile ja olsin voinu tulla mukaan : ( hngh

    ReplyDelete
  5. nelly > niimp, meilt ei heru pilluu ilmaseks!!1

    misu > joo mutta en halua kylpeä suolavedessä ennenku oon varma että haavoihin ei kirvele ; D

    susanne > niimp mut mennää joskus toiste ja ollaa yötä meidän venees ja tehään maja meidän veneeseen, se on todettu hauskaksi iltapäivätoiminnaksi. XD

    ReplyDelete