Thursday, March 17, 2011

And so our story begins...

Niinhän mä meinasin, etten koskaa ala kirjottaan mitää blogia nettiin.
Näin siinä sitte kävi...
Mä oletan että jos joku tätä lukee, varmaanki tuntee mut jo valmiiksi. Ainakin tietää... jotenki...
Oon siis Saku, se pinkkihiuksinen merkonomiopiskelija kauhajoelta joka tahattomasti järkyttää kaikkia Kauhajoen heteropoikia.
En tiedä mistä sain yhtäkkiä inspistä alottaa oman blogin ja tehä kaikki tunnukset ja kaikki. Oon kyllä jo jonki aikaa lukenu toisten blogeja, aina haaveillu että mäki voisin jokupäivä kirjottaa jotain ei-niin-mielenkiintoista ja silti tulla luetuksi (siihen varmaan liittyy kovasti se, että mä inhoan sitä että mua ei kuunnella, ja jätetään vaan kokonaan huomiotta. Jos kirjottaa blogia, ei voi tulla ignoratuksi, sillä jos joku vaivautuu mun blogin sivulle, varmasti myös lukee tekstin.)
Ei varmaankaan edes tarvitse tehdä pienintäkään elettä sen eteen, että joku tajuais että mä oon myös homo, yksi Kauhajoen harvoista homo-pojista? Mutta joo. Tein tästä vaan tämmösen pikkusen "esittelytekstin" näin aluksi..
Jätän aiheita myös seuraaviin postauksiin 8 DDD

9 comments:

  1. yksi harvoista, mutta et ainut...

    ReplyDelete
  2. siksi se onki lihavoitu HARVOISTA ;D toki ei voi tietää montako on kaapissa o.O

    ReplyDelete
  3. julki-homoja Kauhajoella ei kyllä montaa ole, ja niistäkin suuri osa vanhoja setiä :D

    ReplyDelete
  4. itte en tiedä ku homopaapan ja minä ja miso XD qruiserissa toki on jotaki muitaki o.O

    ReplyDelete
  5. niin ja lisäksi mutkin tunnut tietävän...

    ReplyDelete
  6. öö emt ei tuu mieleen ainakaa o.O anonyymiys ei myöskää auta liikaa mun hoksaamista : D

    ReplyDelete
  7. + Minä, joka olen kaikenkauniinjavaaleanpunaisenkuningatar

    + Munki mieli halajaa blogia, koska kaikilla muillakin on, mutta en jaksa ylläpitää sitä ku ehkä about 2 kk ja sen jälkeen poistan gallerian ja maastoudun mun sängyn alle potemaan krapulaa.

    + Mulla on tylsää.

    ReplyDelete
  8. kirjoita vitun homo runkku vielä otsaasikin että: 'olen homo' VITUN RUNKKKKKKKARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    ReplyDelete
  9. Oon ny kyl vähä sekasin, pitikö mun kirjottaa siis "olen homo" vai " 'olen homo'VITUN RUNKKKKKKKARIIIIIIIIIIIIIIII"?
    Luulen vähä ettei mun otsaan mahdu noin montaa I-kirjainta : ( olen pahoillani : (

    ReplyDelete