Sunday, March 20, 2011

Sitä kissa ostaisi.

Tiitu ei ainakaa rakasta whiskasin kuivaruokaa vaikka kuinka mainokset väittäis o.O Voisin hommata elämän. Mulla on öö tietokone,tiitu,xbox..Mun elämä koulun ulkopuolella koostuu neljästä seinästä, kissasta ja tietokoneesta. Se on aika ankeaa aina joskus.
 Mä mietin aina välillä että vois kirjottaa jotain blogiin. Sitte alan miettiä, että joku lukee sen ja että sen tekstin pitää siis olla jotenki "viihdyttävää" ja normitiivisesti hyväksyttävää. Ei saisi valittaa blogiin mistää "yhyy angst elämäni on tylsää!" muttaku se oikeasti on aika tylsää. Koulussa on todella mukavaa jos vertaa siihen että pitää olla koko viikonloppu yksin kotona näkemättä yhtäkää ihmistä, lausumatta yhdellekkään kasvolle yhtäkään sanaa. Toki täälä olis "tekemistä", voisin siivota, kolata pihaa, kuntoilla, tehdä ruokaa, lukea kokeisiin, tehdä läksyjä. Harmi että mikään tekeminen kotona ei sisällä muita ihmisiä...
Kevät sais jo pistää vauhtia, alkaa kyllästyttää ku on lunta ja pimeää. Ja ennenkaikkea, kun ei oo lunta, ihmiset alkaa liikkua ulos koloistaan = mäki voisin päästä näkemään ei-koulussa ihmisiä : DDD Haluan kesän. Haluan päästä ihmisten kans pihalle. Juoksemaan kylille, makaamaan nurmikolle, uimaan rannalle (mitä mä en oo kyl koskaa ennenkää tehny XD ) , ja ennenkaikkea se, että ei tarvi olla paljoa vaatteita päällä 8 D
Mäki voisin joskus alkaa laittaa kuvia tänne. Mutta kamerani on ruikku ja ottaa laaduttomia kuvia, vikahan ei ole minussa tai minun laiskuudessa ottaa niitä kuvia.

No comments:

Post a Comment