Friday, March 18, 2011

Hei hei mitä kuuluu?

Groaa oon ylpee ittestäni, olin Matikantunnilla aktiivinen o.O Olin jopa ekaa kertaa niinku kolmeen vuoteen taululla : D
Kolmesta vuodesta tuli mieleen miten mä en koskaa lakkaa ihmettelemästä... Äiti on ollu jo kolme vuotta kuolleena, silti viimeksi tänään tulee kutsu johonki saatana saippuakutsuille..  Oikeesti mitä vittua : D
Huomautan myös heti aluksi että en ole vaihtamassa mun blokin kirkkaita värejä joiksiki harmaa-valko-mustaksi XD Angst en jaksa kirjottaa enempää ku ei oo enempää asiaakaan... ehkä joskus myöhemmin opin kirjottaan pitenpiä ja kinostavanpia tekstejä : )

3 comments:

  1. tehtävä 120 taululla. kirjoitta saQu :DD
    niin ja nää värit on just niin sua että älä vaihdakkaaa :DDDDD

    ReplyDelete
  2. Oikeesti en enää koskaa halua taululle ku se on niin noloa ku mun liitukäsiala on niin kamala ja sit kaikki nauraa sille ja kyselee jokasta numeroa ku eivät saa selvää XD

    ReplyDelete
  3. ei värejä tarvi vaihtaa mutta oon niin kehari että toi fontti on kauheen vaikealukuista! DX

    ReplyDelete