Wednesday, March 23, 2011

Itchy bitchy, scratchy snatchy

Hoo iski aiva hirvee vanhentumis/ryppkammo ja aattelin et vois lopettaa polttamisen o.O Tai sit oon vaan mainonnan uhri ku luin kaikkee ientulehduksesta ja kuinka 15vuodessa keuhkosyöpäriski on sama ku semmosella joka ei oo koskaa polttanukkaa (t.nicorette)... Hoo miten siis isä voi syylistää mua sanomalla että äiti poltti joskus nuorena ja sitte kuoli keuhkosyöpään o.O siitähän on ainaki 40v ku äiti on ollu gangstinen teini o.o
Petri tosiaa joo tuli kauhajoelle, oli aika yllättävää herätä ku se seisoo vaan mun kämpäs yöllä : D Nyt sit seuraavat 2 viikkoo kauheeta datausta : DDD eiku mit...
Mua ahdistaa kovasti kaikki kokeet o.O huomenna on markkukoe ja sit perjantaina ropotti.. ei tuu yhtää mitää ja kuitenkaa en pääse mitää läpi ja sit vituttaa : ( Huomasin myös et oon alkanu käyttää täs blokiski hymiöitä aika tappavissa määrin. Voisin vähentää.
Ps.my name is pond, upg.hydra pond. : (
pps. Oonko vähä proo, tein itelleni bannerin : D Taistelin senkans ikuisuuden että tuli edes siedettävä... photoshop cs5 <3 

5 comments:

  1. Tykkään tosi palio tosta sun bannerista :>

    ReplyDelete
  2. mä näin petrin tänään ojalanpakaris! olin totally amazed

    ReplyDelete
  3. "15vuodessa keuhkosyöpäriski on sama ku semmosella joka ei oo koskaa polttanukkaa" en sisäistäny tota lausetta, what : D

    ReplyDelete
  4. tää nykyne fontti on muute hyvissssss!

    ReplyDelete