Monday, March 21, 2011

Kuin se jokin siinä leffassa, niin se kasvaa minun sisällä..

Oli tosi yksinäinen olo koulus ku ei ollu mammua ja hennua ja koisoa o.O Koitin torjua yksinäisyyttäni ja tekstasin... Ei vastausta. Tuli yllättäen kauhee ikävä upgreidaamattomia griffineitä, seksikkäitä crusadereja, kattilan uutta osoitetta, hihasta nykimistä ja pondia, hydra pondia : ( Mä niin toivon että tämä ei kestä kovin kauaa. En tykkää siitä tunteesta ku olo on kovin unohdettu. Tuli myös haikea olo ku käveli kylillä yksin, ja näki kuinka kaikki muut menee porukalla aina, ja mä en oo sentään mitää Nicovihreä-tason outoa : D 
Sitte lidlin pihassa hoksasin mikä mua aina riivaa, kaikilla muilla on aina perhe. Mulla ei oikeen oo semmosta "perhettä". On vaan isä ja petri. Ja useimmiten oon vaan isän kans jossai. Raastavaa kuinka ei voi sanoa koskaa "olin perheen kans (random paikka):ssa"...... (oonko mä katkera vai katkera ; D )
Pitäs joskus käydä elokuvissa, ennenku hajoitan/hukkaan mun elokuvalipun. Harmi ettei oo tullu vähään aikaan Kauhujoelle mitää jännää leffaa, jonka huvittais käydä kattomas. 
Mutjoo meen tästä valittamasta takasi facebookkiin/galleriaan/tylsyyteen : D

3 comments:

  1. nicovihreä-tason outoa hahaha :D

    ReplyDelete
  2. black swan leffa vois olla ihan hyvä!!11 D: se on nyt kauhajoel menos

    ReplyDelete
  3. vähä siisti toi su banneri. jag tycker. ps oon paska ja laglaglag juu

    ReplyDelete