Tuesday, March 29, 2011

copyright SANRIO CO, LTD.

Jeesus ku pääsee koulusta puol neljä, kotiin pääsen vasta puol kaheksan o.O Hohhoh ku väsyttää. Mulla ei oo ollu varmaan vuoteen niin väsy että kädet tärisee... Toi kuva on tosi ihana, näin niinku ps : DD

Tänään koulus naurettiin ittemme kuoliaiksi/pelästyttiin koska oltiin menos just kakkosesta ulos tupakille ja kauppaan. Avataan se ruokalan ovi. Ihana koulutusjohtajamme H.V seisoo siellä alaovella ja alkaa huutaa jotain "ETTEKÖ TE NY TOTTAJUMALAUTA USKO ETTÄ TÄSTÄ OVESTA EI SAA KULKEA EIKÄ TÄTÄ SAA AVATA!!! *ANGST ANGST ANGST ANGST*" "TUONNE ON TUOLTA PÄÄOVELTA KYMMENEN ASKELTA ENEMMÄN *ANGST ANGST ANGST*" Jeesus mikä kurppa, oikeesti XD

Mun blogaus on joo vähä hajanainen, mutta älkää antako sen häiritä. Meinasin kirjottaa joskus siinä ennenku päästiin koulusta ja mulla oli sillon kaikki ajatukset hyvässä järjestyksessä, mut nyt ne on vähä hajaantunu tuossa monen tunnin joutilaisuudessa + päässä soi "im just a sweet transsexual, from transylvaniaaaaa (tai jtn) " : DD

Mä oon tänään miettiny tosi vähä, mikä on aika uutta. Yleensä mä mietin koko päivän pääni puhki ja sit oon illalla niin sekasin ajatuksissani että en saa unta... Nyt toki on niin tappava väsy ollu koko päivän et ei oikeen jaksa aatella mitää kovin tappavan syvällistä. Oon aatellu lähinnä asioita mitkä ärsyttää mua. Uskokaa tai älkää niin ku mulla on väsy, niitä on aika monta. Esim. epämääräiset äänet mitä jotku ihmiset tekee huulillaan/suullaan. Voiko olla mitää ärsyttävämpää ku istua aamulla isän kyytis matkalla kouluun ja kuunnella ku se jtn. maiskuttelee yksikseen o.O Toinen tappavan ärsyttävä asia on se, ku "päätetään" toisen mielipide, eli siis sanotaan esim. "tottahan sä ymmärrät" !!!! Oikeesti! "tottahan sä ymmärrät miksi pitää tehdä (random asia jossa ei oo järkeä)".... Lähinnä tähän syylistyy kyllä terttu, mikä on johtanut myös siihen että huudan sille "HAISTA VITTU SITTE!!" ja lähen luokasta. Väsyneenä en ole mikään maailman rauhallisin ihminen : D

Väsymyksestä pääsen uuteen ihanaan aiheeseen, nukkumiseen : D  Mä en ihan oikeesti osaa nukkua XD
Nukahtaminen onnistuu vain silloin, ku se on kiellettyä, eli tunnilla,aamulla,keskellä päivää.... etc.
Miten joku voi oikeasti haaskata 4h siihen että pyörii yöllä sängyssä ja miettii asioita,koittaen samalla epätoivosesti nukahtaa : DDDDD 

Oke tänän lopetan tähän : )
EN LOPETAKKAA!! unohdin mainita: olin pro ja puraisin mun hevosenkengästä sateenkaaripallon hajalle <3 

3 comments:

  1. ... ilman unilääkkeitä mäki miettisin asioita sängyssä koko yön =) vittu ollaan kummallisia

    ReplyDelete
  2. "Lähinnä tähän syylistyy kyllä terttu, mikä on johtanut myös siihen että huudan sille "HAISTA VITTU SITTE!!" ja lähen luokasta." hhhahahahah ihanaa :-------------D ja muaki rupee vituttaa esim kaikki jos oon väsyny :)):)::)<3 ja sen myös huomaa.

    ReplyDelete
  3. tiia > toki mua auttais jos oikeesti yrittäisin kunnolla nukahtaa, enkä aina vaan ajautuis ajatteleen kaikkea : DDD

    nelli(i ! ) > väsy on oikeesti ihan hirveätä : D

    ReplyDelete