Wednesday, March 30, 2011

Logamitrit

Päätin että teen nyt postauksen tiitusta ku se on ihq.

 Niin... 
Se on joku joka on "aina valmiina" tulemaan munkans tupakille (elikkä se pitää kantaa mukaan XD ) 
Aina pitämäs mulle seuraa (eli syömäs mun ruokaa jos mulla sattuu olla)
Ja aina iloinen : D (kehrää oikeesti 247 o.O )
Se on kai kohta 11v, ja mulla ei oo hajuakaa mistä se on hommattu : D 
Se kusee aina kaikkien takkien päälle, paitsi mun <3
Se syö ainaki 3 purkkia ruokaa päivässä, eikä silti liho pahemmin.
Se ei oo IKINÄ raapinu ketää, ainakaa mun tietääkseni : )

oke joo en keksi enenpää XD totean että se on bilekissatiitu : DD
 (lisäsin : )

7 comments:

  1. syö sun sipsit :-D:-D oisit laittanu sen yhe hieno kuvan mis se oli sun niskan pääl tai sillee!!1

    ReplyDelete
  2. tiitu on oikeesti bilekissu :DD oli sitte musa kuinka lujalla tahansa niin tiitu ei välitä vaan nukkuu sikeesti :)

    ReplyDelete
  3. nelly > lisäsin sen : D

    koiso > äläpä, ei edes silmiä aukase jos joku huutaa täysiä : DD eikä ole silti kuollu XD piristää bileitä kusemalla takille :)

    ReplyDelete
  4. jeehyvä :-----DD!!!! toi on nii söpö

    ReplyDelete
  5. tiitu <3 paitsi vitu horo ku kusee mun takille >: (

    ReplyDelete
  6. äää ehuna kissa purrr :---)

    ReplyDelete