Friday, May 27, 2011

I went to god just to see, and i was looking at me.

Niin nopeesti tuntu menevän kauppiksen eka vuosi..
Tuntuu aiva että tyyliin kuukausi sitte olis alkanu ja huomenna silti jo loppuu.

Mun pitäs miettiä mitä laitan huomenna päälle, ei sillä että oikeesti jaksaisin miettiä, mutta se kuulostaa hienommalta jos sanon et mun pitää miettiä <3
Oikeesti mä en koskaa MIETI mitä mä laitan päälleni...
Puen vaan jotaki mikä näyttää sillä hetkellä hyvältä (ja joskus se ei enää sit myöhemmin näytä mun mielestä hyvältä XD )

Mulla on elämä niin muokkaan vanhoja kuvia, siitähän sussu yllättyy 8 D
Mulla on tällä hetkellä kovin tupakittomuutta, ja se aiheuttaa tod. näk. tänään suurta tuskaa.
Taidan olla kokopäivän koneella kuolemassa : )
Ei muuta, haluan nukkumaan. En jaksa mennä nukkumaan. Kierrän ynpyrää keskellä taloa ja huudan, siinä on suunnitelmat täksi illaksi <3

4 comments:

  1. siitähän susanne yllättyy ;-) paskotaan sen tyynylle.

    ReplyDelete
  2. saku................................... :DDDDDDd mäki sua <3

    ReplyDelete
  3. sussu ei kukaa ees huomaa sua, siinä on paska <3

    ReplyDelete