Monday, May 30, 2011

Päätösvaihe part. II

Noniin, nyt kirjotan sen KAUAN ODOTETUN PÄÄTÖSVAIHE PART.II!!!!!!1111
Päättäreiltä lähettiin sit joskus viinahamstrauksen jälkeen meille.
Meille tuli pari h0r00 kans.

 Nii.. Sit me vähä nukuttiin pienellä porukalla, mistä en nyt laita kovasti kuvia koska en oo kyselly mitää lupia ja porukat rakastais jos laitan kuvia ku ollaan nukkumas (you know what i mean)  : )
 Koiso tiputti mehunsa lattialle, ja saku kilttinä kotipiikana pesee lattioita.
 Nelly ja susanne on emoja.
 Isä......
 Mun käsi
 Last pineapple <3
Lopetan tän postauksen nyt vähä tällai paskastu ku mun pää ei nyt kestä tätä kaikkea isän kans rageemista etc : )
oon niin onnellinen ku isä valaisi mua että mulla on isä ja äiti, mä oon turhaa kolme vuotta luullu et mun äiti on ollu kuolleena : ) (huomatkaa sarkasmi..)
                 

5 comments:

  1. kattokaa ku jaksoin laittaa noi kuvat ja tekstit järkevästi <3

    ReplyDelete
  2. ollaan nii emoja ku ankstattii koko ilta eiku ♥ huisii

    ReplyDelete
  3. Olen niiin hyvä noitten mehujen kans et tykkään aina kataa ne lattialle jotta sä saat pestä sen, eiku :) miten sun isä ny semmosta sano :(

    ReplyDelete
  4. nelly > viiltelijäemot . DDD

    koisomoi > nii ootki : DDD, emt miks se nii sano, on vissiin vähä proo : )

    ReplyDelete