Thursday, May 5, 2011

Scream for my icecream, tell me all your dirty dreams.

Päivä 14, mitä minulla oli päällä tänään?

Koska nyt on väriviikko, minulla on päällä tänään sinistä. Mulla on sininen huppari, siniset kynnet (<3) ja Enmasamalta lainatut siniset pillifarkut <3
Kuvan voin lisätä ehkä myöhenmin, koulussa on vaikea lisäillä kuvia ; D
sensijaan kirjotan jotaki lisäpaskua ku en jaksa tehä uutta merkintää, tulis aiva plokispämmiä ku 2 merkintää minuutis kirjootan : DDD






No. Eilen olin koulun jälkeen Meerillä Jossun kans kattomas jonku leffan jossa oli tosi söpö kiinalainen poika (Du Lei) ja sit siinä oli joku han bing XD Sielä sit katottii leffaa, syötiin irtokarkkeja ja tupakoitiin. Pojat oli tosi kateellisia mun neonkeltaisista kynsistä ; D
Sieltä mä lähin hienosti valumaan ABC:lle näkemään Enmasamaa ja Nellua. Vein Nellulle samalla mun kaksi hienoa maalausta, jotka kulkee nimillä "Kissa" ja "Apstarkti" (päätin ne äsken.).
Sieltä me sitte lähettiin uudelleen valumaan Panola opistolle kattomaan Enman hienoa konserttia. Konsertissa esiintyi myös esim. pieniä tyttöjä feat. haitari, ja sit nauroin niille ku yks soitti ja tyylii kesken biisin "TAP TAP TAP TAP HYVÄHYVÄHYVÄ!!!" : DD
 Sieltä meidät sitte lopullisesti valutettiin metsään, jossa otettiin kauneita kuvia <3 Taustana meillä oli hyvinpitkälti Kiina, ja Kiinan "olen kiimainen odotan sinua! AAH!" : )
 sit menin enmalle, lainasin housuja ja menin kotia nukkumaan 8 DDD 

Mutta menen nyt välitunnille <3 nähdäänhän tupakilla, sanoo herra snellllllman 

No comments:

Post a Comment