Tuesday, May 17, 2011

Tänä aamuna oli taas pakkasta, illaksi luvataan sadetta...

Selasin mun koneelta vaihteeksi kuvia. Tuli ihan hirvee ikävä aurinkoisia, länpimiä ja ennenkaikkea kuivia säitä XD alkaa kyrpiä ku on kokoaika kylmää ja vettä sataa : (

en kans tiiä miks on laaturaiskaantunu näi pahasti o.O

minä <333 ja nelly, joka on ihana ok

Koiso, Hannu ja Minä

Nelly ja Misu

Nellu

Susanne ja Nelli lesboilevat

Nalli

Nully
Minä <3333

Minä ja Hennu

Ainii tänään oli / on homofobian vastainen päivä, mutta mun pelkkä olemassaolo on jo riittävää karkottamaan homofoobikot <3333 eiku siis hyi teitä homofoobikkoja, ihminen on ihminen, tykkää tytöistä tai pojista...

6 comments:

  1. oot iha pro ku olin suhteellisen kaunea kaikissa ja tua lukee IHANA OK ja kivoja lenpinimiä mul

    ReplyDelete
  2. nallie > se on ihan ok, se a on yliviivattuna : D

    ReplyDelete
  3. hahha hajoilen sun kaikille lenpinimeille :DDdddddd

    ReplyDelete
  4. mun bravuuri on keksiä lenpinimejä, oon nimenny susanniinan kaikki kissat jo uudestaan :)

    ReplyDelete
  5. vitut siinä aas mitää yliviivausta oo : ( otan kantaa yhteiskuntaan ku kirjottelin kaikkien käsiin HOMOPHOBIA IS GAY ja munki kädes lukee nii

    ReplyDelete
  6. siinä pitäs olla, mut ei oo, mut sä voit kuvitella että on ; D

    ReplyDelete