Thursday, May 26, 2011

Niinkuin käy avaruusromulle kun se tahtoo palata kotiinsa...

Voiny paska t.satu välimäki ku mun korvis on tippunu yöllä, ja mä huomasin sen vasta äsken... Luulin et se on vaan alkanu oleen semmonen huomaamaton niinku mun huulikorutki : D
Nojaa, aina pystyy tökkiä neulaa uudestaan ja uudestaan, vähä se kyl sattuu †.†

Tänään oli varmaan viimenen koulupäivä ennen kesälomaa jolloin piti tehä jotain.
Sain hienosti täydennettyä mun Soikkelinäytön, ja sit lukiolla joku leffaravostelupasku.
Nyt pitäs sit olla ykkösvuosi kunnialla läpitte 8 D
Haluaisin juoda vähä viikonloppuna, kattoa kunmankaata tai hopsua, tehä ruokaa, etc. pitkästä aikaa feat nelly ja susanne + muita, muuten en saa koskaa uusia kuvia mun pikku blokiin : (  (kyllä, hengaan teidänkaa vain kuvien takia <3 )

PS. Multa on kadonnu lukija : ( joku on alannu vihata mua :c

3 comments:

  1. "(kyllä, hengaan teidänkaa vain kuvien takia <3 )" horolespo en ota kameraa mukaa!!!111 enpä

    ReplyDelete
  2. ei mitää teeveetä katota jos nukutaan!!!!!!11 : DDDd

    ReplyDelete
  3. nellu > et vissihin ota , D

    Susanniina > ei ni, me maataan lattialla ja keskustellaa henkeviä, tai istutaan pöydän alla ja syödään leipää XD

    ReplyDelete