Sunday, May 8, 2011

Laa laa laa laa lakaistaan se pois se pois se pois se pois

Oli joo jännä viikonloppu.
Oltiin eka vähä poikaan kans krillaamas (eli siis Suskin, Susannen, Nellin, Marikan ja paskan kans)
Grillailtiin ja sit syötiin jotaki ihme juttuja ja juotiin panaanilimsaa ja tota pahaa boolia : )
Tos on niitä ihqui ruokia raakana <333

Paska <3

alkoholiton booli, joka oli pahaa mut näytti tosi hienolta </3

Mun rusetti ei kyl näy kovin hyvin, mut se oli söpö (munmielestä) ja sit kaikki nauro sille : (
 Sitte me tosiaan käytiin markkinoilla Nellyn ja Susannen kans. Ostin noi lasit ja kaulakorun johon rakastuin tosi tosi tosi tosi tosi tosi paljo <3
ostin sit kaulakorun <333 ja noi lasit <3

oon ihan rakastunu tohon kaulakoruun <33
..niin paljo et voisin tappaa itteni sen takia <3
 Sitte me mentiin joskus meille, ja mä värjäsin hiukseni ja ystäväni ei tullut ja minä tulin.
sit mä värjäsin hiuksia, blondasin eka ja tässä tulos... ei kovin blondi eikö?
Tiitu <3 ja taustalla cherry kokis ; D

 Sitten kaverini isä vei meidät omiin koteihimme.

6 comments:

  1. "ja ystäväni ei tullut ja minä tulin." "Sitten kaverini isä vei meidät omiin koteihimme." :DD:D:D:D:DD:D::D voi vittu saku anuran mun pään irti OO HILIAA kattokku tuo on cherrykokis :D:DDdddd

    ReplyDelete
  2. "Labels: Aito cherry kokis : D" ; DD

    ReplyDelete
  3. :::::::::DDDDDDDDDDDDDDDddddd sitten kaverini isä vei meidät omiin koteihimme ps vittu toi pussipää kuva, olet kaunea!!!11

    ReplyDelete
  4. löysin sun blogis tuolt nellyn kautta, ja sul on iha helvetin mahdit jutut. pakko rupee lukee. miks nauroin tolle paskalle iha liikaa?

    ReplyDelete
  5. nelli > oon kaunea 247 <333

    marika > on johanneski aika <333

    emmi > ai kiva : DDD paska on kaunea kissaeläin <3

    ReplyDelete