Sunday, May 22, 2011

Kissa!

mo.
 Oli ihan kiva viikonloppu.
Olis ollu ihan täydellinen viikonloppu jos ei olisi ollu paria pientä stimulusta, kuten Mison siskoa joka kokoaika nojas muhun, otti musta kuvia "pilaat mun kuvat" (ja silti ottaa musta kuvia?), löysi "koiran joka näyttää kissalta ja jänikselta (minähän en sanonut matkan aikana kertaakaan KISSA! tai JÄNIS!) etc...
Tuli aikunen olo ku muut juo kahvia ja saku 17v juo pillimehua siinä vieres : )
Ja sit totesin että mun pitäs käydä useammin yökylässä jossaki, en osaa olla olemassa muualla ku kotona XDD
Nyt olen nähnyt Mison sukua, helsinkiä, kirppiksen, kaikki helsingin leikkikentät, kissan joka sanoo aina höngähhh, papin joka pitää pukea koska on niin paljon lapsia, sateenkaariperheen ristiäiset, navigaattorin joka on vittumainen, etc....
Tulee tyhmä olo ku on juhlissa ja joku esittelee ihmisiä "tuos on Rääppöö ja tuos on... en kans tiedä.." XDDD
emt, mua ei ajettu pois sieltä niin kai oli ok että olin siä : DDD
nojoo, lopetan tekstin tähän, totean olevan rakastuneenpi kuin koskaan ennen...


1 comment:

  1. Mä vähän luulen, että Eikkoo sanoo läpällä "En kans tiä", koska esittelin sut sille kyllä Lessun työnä : ) He osaavat olla hyvin vittumaisia.

    ReplyDelete