Monday, May 16, 2011

Please run away with me to hell

Le vagin mä sanon koska ulkona sataa ja mä en pääse tupakille koska isä on kotona -.-
Tänään on ollu semipaska päivä...
Kauhajoella ei ilmeisesti myydä hohtotikkuja
Mun skopo on tällä hetkellä semipaskana, se menee 42 (jeeee) ja etupyörä heiluu niin ettei sillä pysty kääntyä -.-
Ulkona sataa joten ei päästä koison kans ihqubileisiin, mulla oli jo takki päällä : (

No kyllä tähän päivään on vähä hyvääki mahtunu varmaan, näin sentään Mison tänään "pitkästä aikaa" 8DDD (oon huono ku menee tyyliin päivä niin oon jo sillee : c hinghhhh)
Sain myös   ...mun korviksen käännettyä oikeinpäin : )
Randomit ihmiset ahdistelee netissä, lähden pois. Ulkona ei sada, voin ehkäpä jopa mennä ihqupileisiin : DD

3 comments:

  1. Luin: "Sain korviksen käännettyä selvinpäin" : D

    Naaaaww :333 <3

    ReplyDelete
  2. misu > no voi sen niinki sanoa, kännissä varmaan onnistuis helpommin ku en välittäisi jos yhtäkkiä kirpasee : DDD ps. oon oikeesti viä huonompi ku ei menny ees päivää ja olin jo :CCCCCC hinghhhhh <3

    ReplyDelete
  3. Ihana <33 Mut toi blogin nimi on jotenkin...

    ReplyDelete