Monday, May 2, 2011

Vääryyttä perkele!!1!

Vituittaa ku kovaa oon miettiny siitä asti ,ku niitä ilmotuksia on ollu, että mitä pukisin väriviikolla päälle... JA nyt ku sitte on se satan666 viikko niin niitä ei sitte edes lasketa niitä pisteitä ???!?!?!?!
oikeasti loistavaa työtä oppilaskunta, erityiskiitokset meidänluokan oppilaskunnan edustajalle. : )

Joo vappu oli...
Uin vappuna joessa, sukelluspuku päällä. Sit sieltä joesta suoraa terassille ja kalia.. mit? Isä varmaan arvosti ku join sielä kalian mutta ihan sama : ) Terassilta sit mentiin kurikan uimahallille syömään makkaraa etc. : D

Lauantaina olin Sussulla feat. Nelly. Koristeltiin Susannen känppää spray serpentiinillä ja se arvosti ihan vitusti liikaa : ) Odottelen ny sitä päivää ku Susanne päättää ettei minä och Nelly saada mennä sinne enän ku aina sotketaan sen känppä vaan : DDDDDD 

ps Apulantalta on tullu uus single ja oon ihan <3333 :

Tämä on vähä tärähtäny mut se on kiva : D nelly siis

Tämä on kans vähä tärähtäny mut seki on ihan kiva : D sussu siis

Tämä on vaan kaunis <3

ja tämä on sussun käsi o.O ps tykkäättekö mun kulhosta,paperirullasta,kynsilakoista,vaatteista lattialla ja tuolilla, kasvonaamiosta, etc etc... : ) jaksan joskus siivota >3

4 comments:

  1. oon ainut oppilaskunnanjäsen joka laski pisteet =)

    ReplyDelete
  2. oot ihan raukka :-D:-DDDd anteeksi ku nauran ku ankstit ettei laskettu pisteitä. valitin siit riinalleki ja sano että se muistaa huomenna sitte että meitsi oli ainaki kokonaa mustissa jee :::::dd JA APUA EN HALUA SITÄ PÄIVÄÄ TULEVAN ETTEN PÄÄSE ENÄÄ SYÖMÄÄN SUSANNEN RUOKIA ja nää kuvat on kivoja eiku siis mä oon kiva

    ReplyDelete
  3. nauran sun vapulle : DD "olin joes ja join yhden kalian ja sitte mentiin uimahalliin syömään makkaraa" :DDDDDDDDD ja harvinaisen maskuliininen käsi mulla :O

    ReplyDelete
  4. tiia > Hyvä Tiia, joku edes hoitaa hommansa : )

    nelli > vähä olis tuskaa ettei päästäs syömään susannen ruokia : (

    Susanne > joo sun käsi on vähä : ) (ei kerrota kellekkää et se on oikeesti mun käsi :D )

    ReplyDelete