Wednesday, May 18, 2011

stop-merkin kohdalla vain kiihdyttää lujemmin...

Mulle tuli paska fiilis : (
Mun rahat on vissiin loppu, mun skopo on edelleen semiraatona, mun naamas on kuolem, ulkona tuulee, on keskiviikko, äikkä -.- etc. ihan paskua : (
Nojoo oli koulus aiva kivaa, paitsi äikkä oikeesti ottaa hermoon välillä.
Miksi vitussa pitää ottaa kaksoistutkinto, jos on sitte asenteella "näitä ei tarvi koskaa, mua ei kiinnosta. opettaja, kerro mihin näitä ikinä tarvii, mä voisin tämänki ajan olla pellolla äestämäs hinghhhh" 
KUKAA EI PAKOTA OLEMAAN KAKSOISTUTKINNOS!
Sen pystyy lopettaa kyllä helposti täs ku alkaa taas uus jakso. 
Nauroin tänään koska meidänluokan oppilaskunnan edustaja oli TAAS koulussa : )
Aina ku on joku oppilaskunnan teemapäivä niin ei oo oppilaskunnan edustajaa eikä aina edes luokanvanhin koulus : DDD
Huisii...
Tänään oli teemapäivänä joku "näyät parisuhdetilanteesi vaatteissa"- päivä, eli liikennevalopäivä.
Sit saatiin Mison kans semmoset ihqut punaset laput ja hakaneulat.. 
Oltiin about ainoat joilla oli semmoset XD
(PS. Mulla on JUST NYT semmonen fiilis että arvostan melki liikaa ku mun serkku tulee ja sanoo "kuinka sä voit syödä marssia, sähän lihoat!" -.--- oli toki läppää mut silti ei ny huvittaisi..)
Oltiin myös tänään nellyn akns vähä kuvailemas ja syömäs kotipitsas (koska sussu oli töis nii oli pakko : D)
Laitan kuvia KUNHAN SAAN NIITÄ JOSKUS (nållä vink vink ; D )    

ok en jaksa kirjottaa enenpää, teksti on valmiiksi jo tosi epäjohdonmukainen koska pidän rakentavia ajatustaukoja XD 

1 comment:

  1. ankst : ( hieno lenpinimi toi nållä taas ja yritän muistaa tuoda esim huomenna tai josqs

    ReplyDelete