Thursday, May 5, 2011

This is what i am, i am a man, so come and dance with me Michael!

 Saku kirjoittaa nyt blokimerkintän ja laittaa lähinnä kuvia ku se ei jaksa lisäillä niitä edellisiin : ) paitsi en jaksa laittaa "mitä on tänän päällä" ku vaihdoin jo vaatteet : (
Laitan kuvatekstejä niin ei oo nii autiota : )

Tämä on mun "make your mother feel special"-ilme
Tää on joku, mut oon siinä nii se on hieno <3

Mun kauneat taideteokset "kissa" ja "apstarkti" nellyn seinällä

"Oisin halunnu ton toisen : ( --> " t teksti (en tiiä miks tota ei saa suurexi o.o nojaa laitan sen sit itte : (

....

Hyvää itsenäisyyspäivää <3

pidetää lippu korkealla : DDDD

ollaan menos apsille ostaan pitsaa ja ottaan kuvia poikien vessaan

Susannen, Nellun ja mun tekemä kaunea kakku

Se apsin poikain wc

sit me kauneiltiin nellun kans tiellä ku tultiin apsilta. ps. valtin pihas oli jänixii!!! kui huisii <3

Tämä otettiin eilen, ja tämä kuvastaa mun luonnetta tosi hyvin : )

8 comments:

  1. hhahahah ei luoja, toi viimene kuva oli kyl oikei huipennus ♥ :------DDDDDDDDD ja anuran tolle "valtin pihas oli jänixii!!!! kui huisii" ja muutenki ajhghjklodihgfvhjklo

    ReplyDelete
  2. ei vittu :DDD oot metsän mies. mut hei vähä noi sun maalaukset on ubeita!

    ReplyDelete
  3. anuran kuvateksteille :D:D:D:DDDDDDD VÄHÄ HIENOJA NOI MAALAUXET JEE SAAN JÄNIXEN <3

    ReplyDelete
  4. onko toi alin kuva joku eri kuva ku se minkä mä näin vai onko siihen iskeny joku ovela persesensuuri :'''D

    ReplyDelete
  5. enma > siihen iski sensuuri ; DDD

    kaikki jotka puhuu maalauksista > ovat kyl nii hienoja että leikatkaa mun pää irti ja heittäkää kauhajokeen . DDD

    milla > ai kiitti : DDDD

    ps. tos alimmas kuvas emma jahtas mua ja sit juoksin tollai hienosti karkuun XDDD mut emma pysähty posettaan / nostaan housuja : DD

    ReplyDelete
  6. mäki katoin tota vipaa et mikä persesensuuri siin o

    ReplyDelete