Wednesday, June 1, 2011

älä sano älä sano älä sano "minä olen pullaa!"

Oon paras ku olin eka vähäniinku kipeenä, sitte vähä tervehdyin, ja nyt taas oon ollu kokopäivän unnalla/ravintola kiimassa/ kirkolla.
Tiiän et vihaat mua loppuikäs ja isket kirstiinan nyt ku julkasen tän : D
 Misoa tosiaan menin lähinnä tapaamaan kirkolle, mut sit ikkunasta tuli KÄSI!!!!
kyseinen KÄSI kuului Annille, ja se ikkuna kuuli Unnalle.
Kädeltä me sitte kysyttiin, et ketä asunnossa on. Asunnossa oli Anni, Unna ja Elina.
Minä ja Miso vierailtiin asunnossa.
Asunnossa tapahtui kaikkea jännittävää, kuten esim. Miso huomas että mun sydän lyö (OMG!!!).

Ps. Ansaitsen jonku "Maailman paras" -pokaalin, koska mun skopo oli kokopäivän ravintola Kiiman edessä, ja siinä oli avaimet reiässä, ja se oli käynnissä.
PPS. Miso on tappavan ihana : )

7 comments:

  1. haluaisin nähdä ku misu iskee kristiinan ;) GRAU

    ReplyDelete
  2. aawwww misu ja kirstiina yhes :----00<3 anuroin tolle käsipaskulle ps nely on tappavan ihan ok

    ReplyDelete
  3. :--------------------D "KÄSI!"

    ReplyDelete
  4. valtteri sano mulle et sun skootteri oli siinä ja siinä oli takavalot päällä mut en löytäny mun puhelinta niin en voinu soittaa sulle :-------D

    ReplyDelete
  5. hahah voi su skopo raukkaa :DD

    ReplyDelete
  6. Huomasin nyt vasta tämän merkinnän ja tuon kuvan : DD Isken kristiinan : (

    ReplyDelete
  7. perus misu iskee kostoksi kristiinan : DDD
    luulen että mun skopo iskee sen eka ku se on mulle enemmän vihanen : DD

    ReplyDelete