Friday, April 29, 2011

If i can't be beautiful i'd rather just die...

näitä nellun ja susun ottamia taidekuvia...

... on myös tämä

ja tämä on norsun kärsä feat. kindermunakotelopasku

tämä on meidän väliaikainen kinppakooma

tämä on enma, enma on kaunea

tämä kuva on kaunea, nelly on erityisen kaunea ja vaatii minua poistamaan tämän kuvan : )
Tänään laitoin tosi monta kuvaa : ) Löysin mun kamerasta näitä taidekuvia, ja koska ne oli jätetty sinne, oletan että saan pari julkaista: ) (en oikeasti oleta, julkaisen silti koska oon ihana <3 )

MUN KYNSI POIKKES LIKSASSA TÄNÄÄN!! Meinasin itkeä...:(   Se on niinku sanotaan, tytöt on julmia. Mun KYNSI poikkeaa niin sanovat vaan "se on vaan kynsi..." en tajua entajuaentajuaentajua :(

7 comments:

  1. kinppakooma ♥ ollaan söpöjä ja MIKÄ VITTU TOI VIIMENE O :--------DDDDD mihnä vaihees toi ny on muka otettu. ja noi taidekuvat on kyl hienoinpia mitä oon ikinä ottanu, oon vaa nii paras

    ReplyDelete
  2. mä ymmärrän sun surun! se on kamalaa ku kynsi katkeaa :(

    ReplyDelete
  3. nellu > en viittiny kirjottaa kinppakiva ku se olis ollu vähä liian seksuaalinen ilmaus : )

    Jesofin > se on oikeesti tosi tuskaa :( pitäs olla jotaki superkynsikorjauspaskuliimaa jolla se kasvais takaasi kiinni sillai siististi ja nopeeta : (

    ReplyDelete
  4. norsunkärsä <333 oon itkeny kaks kertaa ku mun kynsi on katkennu että.......... :DDDDDD :|

    ReplyDelete
  5. mä itken aina ku mun kynsi katkiaa : DD

    ReplyDelete
  6. mun superkyns katkes tänään ku ajoin skootterilla kurikkaan o.O hänmennyin kovin, ku tulin kurikkaan ja huomasin että inte kynttä enää.

    OON NIIN KAUNEA <33333 panisin

    ReplyDelete
  7. otan osaa sun kynnen puolesta :_:

    ReplyDelete