Saturday, June 11, 2011

And we love the abuse 'cause it makes us feel like we are needed...

Voiko olla blokimerkintää ilman kuvia?
Onko se tylsää ja tyhjää jos on blogaus ilman mitään visuaalista nautintoa joukossa?
Tiedän että kaikki odottaa malttamattomana josko multa tulis uus merkintä jossa olis uusi kuva musta <3
Mutta oon niin laisku etten jaksa ottaa kuvia, eihän mulla oo kameraakaa!

Tänään on ollu tämmönen outo päivä.
Aamulla Miso lähti kotia.
Sen jälkeen isä lähti liisalle.
Siitä asti oon ollu sit yksin kotona...

tää on tosi tylsää -.-
inhoan hyönteisiä
inhoan tätä kuumuutta
sanokaa mitä sanotte, mä tykkäsin talvesta enemmän.
Talvella saa olla niinpaljo vaatteita ku huvittaa, eikä tuu kuuma <3
Talvella kirkkaat hiukset korostuu valkosta taustaa vasten <33
Kattokaa noita hiuksia <333333333333 älkää kattoko mun naamaa ku se feilaa XDDD


nii. laitoin mä ny sitte kuvan, mut ei toi mikää tuore oo : D
Huomasin vaan äsken ettei tää ollukkaa kuvaton postaus, oon paras...

No comments:

Post a Comment