Monday, June 27, 2011

Pyörteen nielun reunalla, niinkuin ennenkin...

HINGHH MUA VÄSYTTÄÄ : (

kello on ihan liian monta ja en oo nukkunu ku jtn. 30min.
Haluan aamusavuni, mutta isä on kotona. vulva.

Olin eilen Susannella.
Olin siellä myös edellispäivänä, oltiin uimassa/syömässä jäätelöä, joista tehtiin lähinnä jälkimmäistä.
Eilen oli kaunea ilma, joten pelattiin sussun kans simssiä.
Illenmalla ku ilma oli vähä huononenu me haettiin nelly, ja mentiin syömään.

SIT OLTIIN FAIL KU MEIDÄN PITI KANTAA TELKKARI ETC KAUHEE MÄÄRÄ TAVARAA ULOS JA KATTOA "BOYS DON'T CRY" ULKONA, TELKKARI FEILAAKI SITTE PIHALLA JA OLLAAN SILLEE "fuuuuuu..."


Katottiin sit boys don't cry sisällä, ja sanoisin että on ironista että itkin vähäsen siinä lopussa (kukaa ei huomannu onneks : ))

Tänään mä sain uuden kypärän skopoon.
Edellinen löytyi osittain, ja vioittuneena. Eli siitä löytyi pelkkä visiiri valtin pihasta. : )
SUURI KIITOS SINULLE JOKA HAJOTIT SEN, DET KOSTAR (EMT, MONTA) EUROA!
huomatkaa sarkasmi tossa kiitoksessa : )

No kuitenki. olis jees jos tota uutta ei rikottaisi, ei se oo nii jännää nähä ku visiiri menee irti kypärästä -.-
meen pois ku haluan tupakille.

2 comments:

  1. syötiin vaan jäätelöä ;;);););))))) "Eilen oli kaunea ilma, joten pelattiin sussun kans simssiä." :DDDDDDddddd perus

    ReplyDelete
  2. mm hmm :) "emt mielestä kissa on ihan ok" ei mä kuolen XDD

    ReplyDelete