Monday, June 13, 2011

Ive got a dream inside a dream 1/??

Mä näin mitä jännittävintä unta XD

Mä olin markkinoilla jossaki, jossa oli ollu just joku ihme maanjäristys.
sieltä sai sit joistaki kojuista vaan pöllittyä kaikkee ku ne myyjät oli kuollu : DDD
Silti kuitenki menin ostamaan jotaki Zeromancer- selkämerkkiä aiva kojulta : DDD

Hetkenpäästä olin petrin ex-vaimon kotona, jonku randomin markkinatyypin kans tekemäs kauppaa
Se myi mulle jotaki kympillä (ja sen exvaimon äiti oli tosi vihanen sielä, se ei vaan sanonu suoraa sitä)
Sit se äiti rages sielä jotaki sillai hinghhhhh epäsuoraa
Sit yhtäkkiä katoin niitä rahoja jotka se markkinatyyppi anto mulle, ja ne oli semmosia ihan pikkusia.
Sit aloin rageemaan sille ku ne oli väärennöksiä, ja otin mun laukusta miljoonittain abc-papereita ja heitin ne sen päälle ja sit ne rahat ja abc-paperit meni sekasin...

Sitte se markkinatyyppi ei enää ollu sielä ja mä olin sielä sen ex-vaimon ja sen äitin kans, ja se äiti rages sielä jotaki vielä enemmän, ja se ex-vaimo alko huutaa sille jotaki "Puhuisit suoraa!!" ja mä huusin sille äitille jtn. "HOOVEEE ÄMMÄ!!!" ja sit lähin ulos, ja oxuin samalla vahingos?
Sit ulkona mä sanoin jotaki "trololo sanoin oikeesti et haista vittu" Ja sit just se äiti käveli sieltä talosta ulos, eri ovesta, ja kuuli ja oli sillee HINGHHHH
sit mä kai heräsin, ainakaa en muista enenmpää : DDDDDDDDD

Mo t. saku ja jännittävä uni 8 D

5 comments:

  1. mä niin osaan kuvitella ton tilantee ku otat sun laukusta abc-papereita ja heität ne jonku päälle :---)

    ReplyDelete
  2. nauroin tolle abcpaperijutulle :D:DDd vähä paras uni!

    ReplyDelete
  3. Mäki itseasiassa, mun laatikoston ylin laatikosto on ihan täynnä abc-paperia XDDDD

    ReplyDelete
  4. sakun aseet: apsin papereita :-----)

    ReplyDelete