Thursday, June 16, 2011

Its better to push something when its slipping than to risk being dragged down...

Mo
Hinghh mun hiukset on märkänä, ärsyttävää..
En jaksa kuivata niitä, tulee se ärsyttävä ääni ja inhottava puhallus.
Haluan takas misulle, mut en jaksa lähteä vielä... Oon kotona <3
Koti on tosi <3, täälä ei oo lapsia.
Mä en halua ikinä lapsia  (toivottavasti ainakaa, tiiät misu sitte :D  )
Lapset on tosi oxuja ja huutavat ja hinghhh kokoaika.

Eilen oli tosi paras ilta : )
Miso
Kynttilöitä
Ruokaa
Skunppaa
Randomilla sussulle
...

Mua väsyttää kovasti
En jaksaisi kuunnella lasten tappelemista ja huutamista ja kiljumista
En jaksaisi kuunnella isän kyselemisiä petrin perään
En jaksaisi kuunnella petrin selityksiä kuinka munki pitäs RUUR IsBNJToaLELE!
En jaksaisi ajaa skopolla
En jaksaisi miettiä syönkö vai enkö syö
Haluaisin vaan nukkua
Mua väsyttää kovasti

3 comments:

  1. "En jaksaisi kuunnella petrin selityksiä kuinka munki pitäs RUUR IsBNJToaLELE!" :----DDDDDDDDddddddddddd hyi jotaki lapsia eww ja oottepa te ällösöpöjä, hyi eww kans

    ReplyDelete
  2. nelli > oot vaa kateellinen ku et päässy kynttilään misun kans o.o

    susanne > tuut seinäjoelle lukee siinä

    ReplyDelete