Friday, June 17, 2011

Love me or hate me bet you wanna fuck me

Hinghhh mun bloki ei oo enää jotenki nii kirkas, ja koittakaa keksiä joku kirkkaampi väri ku pinkki... : (
Mulla on näläkä
Mulla on seminiksat
Mulla ei oo rahaa </3
Mun koneessa on joku uus tuuletin alusta, enää ei kone käy liian kuumana 8 D
Mä haluaisin oman uima-altaan, voisin olla aina uimas 8 D

Mulla on ollu kokopäivän tosikova väsy, en tiiä miks
Tekis mieli vaan nukkua, vaikkei edes oikeestaan sillai väsytä, nukuttaa vaan.
Petri oli kai tulos kauhajoelle, tiedä onko tulos enää...
Elämä on tylsää/jännää, emt, meen syömään, jaaa

4 comments:

  1. noku pääivällä ei jaksa nukkua ja yöllä ei halua nukkua (kuulosti paljo pervommalta mitä aattelin XD )

    ReplyDelete
  2. pääivä <333 tuo feilaa nii ei näy tää teksti = vaikea kirjoittaa XD

    ReplyDelete