Thursday, June 2, 2011

i'm so sick ill make you vomit, go ahead and leave your comments...

1 ESITTELE ITSESI 
M' olen saku kauppiksesta... Olen iloinen 17v kynsilakkahullu homopoika... Harrastan maalaamista... En tykkää puhua ittestäni yhtää, eli en osaa esitellä oikeen itteäni..........kora.

2 ENSIMMÄINEN KUNNON RAKKAUS  
 Ensimmäinen kunnon rakkaus on toivottavasti mun ainoa kunnon rakkaus. Eli siis mun ensimmäinen kunnon rakkaus on se mikä mulla on Misoa kohtaan. Ennemmin mä oon luullu että mä oon rakastunu, mutta se on ollu vaan jotaki ihime paskuaaa.....
 
3 MINUN VANHEMPANI JA PERHEENI
Minun vanhenpani on vähän vanhahtava persoona. Se ei koskaa tajua miksi joku loukkaantuu jos se sanoo jotain todella sopimatonta, esim petrille "ooksä joku hintti?", koska petri 15v(?) oli kasvissyöjä : )
Isä on siis semmonen vanhahko, suorituspohjaisen itsetunnon omaava ihminen.
Perheestä mä en tiedä, tuntuu välillä ettei mulla oikeen oo perhettä..Mulla on vaan isä ja petri, joka asuu kaukana på helsingfors ja en nää sitä tyyliin ku parikertaa puoles vuodes...

4 MITÄ OLEN SYÖNYT TÄNÄÄN 
Söin AAMUPALAKSI jonku Hesen kerrosaterian, koska toi jostain syystä semmosen mulle, vaikka sanoin etten halua syödä ny mitää, ja nyt mua oxuttaa ja lupaan ETTEN ENÄÄ KOSKAA SYÖ HESESSÄ!!(ainakaa viikkoon)

5 MITÄ ON RAKKAUS? 
 Rakkaus on sitä, että ei lakkaa välittämästä, vaikka toisella oliski hiukset huonosti.
  
6 TÄMÄ PÄIVÄ
Tämä päivä tulee olemaan kuolemaa, jos ei kohta tää huono olo lähde pois.
Tänään halusin nukkua pitkään, mutta isä tulee heseateriansa kans "nonii nouse ny jo" -.--- lutka...


7 PARAS YSTÄVÄNI
Mun paras ystäväni on 2 ihmistä, Nelly tuominen, ja Susanne kiviniemi (sukunimet pienellä koska ovat horatsuja). Niiden seurassa ei oo koskaa tylsää, ja jutut on mitä sairainpia. Jos joku tajuaa meidän juttuja ihan suoraa, nii suosittelen että menis johonki hoitoon : DDDDD

8 TÄMÄN HETKEN TUNNE 
Tämänhetkinen tunne on vähä helpottunu olo, koska kävin oxuumassa heseruokaa pois, ja pystyn taas olla olemassa <33
Fiilis on vähä tämmönen perus aamukooma "HALUUN TUPAKILLE HINGHHH" ; D


 9 USKO
Usko...
Mä uskon moneen asiaan. Mä uskon ettei ikinä kannata puhua paskaa kestää, se aina kostautuu jossain muodossa...
Mä uskon että pitää ottaa ilo irti kaikesta, elämä on liian lyhyt siihen että murjottaa ja pitää asioita liian pyhänä että niille vois nauraa..
toki mulla on mun oma kollektiivinen satanismiki, mutta se varmasti kinostaa kaikkia . D
 
10 ISOVANHEMPANI
Mun isovanhemmista vain äitin vanhemmat on elossa..
Oon yrittäny olla niitten kans nykyään mahd. paljo, ei tiiä koska neki kuolee....
Isän vanhemmat asui tosssa naapurissa. Isän isä oli semmonen erittäin ihana alkoholistipappa joka oli 247 aiva sekaasin ja mm. tappoi mun kissan....
kannoin hänet hautaan henkilökohtaisesti : )


11 SISARUKSENI 
Mulla on 1 sisaruksi, petri. Petri on mua 6v vanhenpi ja se asuu helsinkissä. Me ollaan aika läheisissä väleissä nykyään

12 LAUKUSSANI 
Kora, aski, lonppa, kännykkä, sutka, usein myös abc:lta pöllittyjä papereita : DD

13 TÄLLÄ VIIKOLLA 
On eka kesälomaviikko, ja mä oon ollu vähä heikos kunnos. Oon pyrkiny silti olemaan aktiivinen, mikä johtaa siihen etten tod. oo parantumas ainakaa vuoteen : DDD

14 LEMMIKKINI 
Mulla on Tiitu, minun pikkuinen 10v/11v kishaa. Tiitulla on selässä piilokalju, ja kaikki aina kyselee että oonko mä tehny sen itte. En oo.
Tiitu on oikea aristokatti, se ei oo koskaa raapassu mua eikä sihissy mulle.

15 UNELMANI 
Voi mulla on monta unelmaa!!
Haluan suomen faaraoksi  :DDDDDDDDD
Haluan muuttaa mison kans yhteen : DDD
Haluan käydä kylpyanmees : DDDDDDD
Haluan omistaa uima-altaan : DDDDDDD
Haluan osata maalata oikein hyvin : DDD
Haluan omistaa monta kynsilakkaa : DDD
Haluan osta käyttää niitä hyvin : DDDDD
Haluan auton : DDDDDDDDDDDDDDDD
Haluan paljo rahaa : DDDDDDDDDDDDD
Haluan paljon vaatteita : DDDDDDDDDD
Haluan olla hyvä jossaki : DDDDDDDDDD

16 EKA SUUDELMA 
Eka suudelma.. Mä luulen että mun eka suudelma on ollu aiva vitun kännissä...
Mutta jos semmosia känni-ei-tunnetta-mukana -suudelmia ei lasketa, niin varmaanki joku samun kans... (hävetystä)


17 MIELEISIN MUISTONI 
 Hmm. mulla on erilaisia hyviä muistoja.
On niitä hyviä muistoja, ku mulla oli vielä semmonen kokonainen perhe.
On niitä, joissa mulla oli paljo rahaa ja shoppailin jokatoinen päivä.
On niitä ku oli vielä mun lapsuudenkaverit ja oltiin yhessä jokapäivä.
On niitä ku on nykyiset/vähemmän nykyiset kaverit/ystävät ja hengataan jossaki
On niitä ku on nellysusanne.
Ja viimeisenä,muttei vähinpänä on niitä joissa on Miso.


Niin että koittaa noista nyt valita kaikkien muistojen keskeltä yks, joka erottuu muiden yli... Niitä ei voi verrata.

18 MIELEISIN SYNTYMÄPÄIVÄNI 
 Mikähän oli mun mieleisin synttäri?
Viimevuonna kukaa ei päässy, "juhlissa" oli 4 vierasta ja isä keskusteli niitten kans mun "anoreksiasta" ja tupakinpoltosta...
Lapsuuden synttäreitä mä en vaan muista.
Bileet synttärien jälkeen ei oikeestaan oo mun syntymäpäivät, vaan syntymäpäiväjuhlat...
Mutta varmaan mun mieleisimmät on jokku mitä on ollu ku oon ollu pieni, oli kynttilöitä ja pieni saku niitä puhaltaa, ilmeisesti 10v koska kakussa oli 10 kynttilää. t valokuva, en mä ite muista että mulla olis moisia koskaa ollu . D
 
19 KADUTTAA 
Moni asia.
Jos mä nyt jätän samusta rageemisen, ja sanon toisen asian mikä mua kaduttaa syvästi.

Viimenen kerta ku mä näin mun äitin, se oli sillon sairaalassa.
Mä olin 13v niin en mä voinu tajuta sillai että ihan oikeesti joku vois kuolla.
Mä halusin vaan lähteä mahdollisimman nopeesti pois sieltä sairaalasta.
Mä olin niin varma että äiti tulee kohta kotiin.
Äiti ei tullu kotiin.

jos mä saisin nyt päättää, mä olisin ollu sielä sairaalassa ainaki 3 tuntia...

20 TÄSSÄ KUUSSA
Tässä kuussa ei oo vielä tapahtunu mitää, mutta toivotaan että tapahtuu.
Mun pitäs käydä kattoos apulantaa 16.päivä
Mun pitäs olla taas aveccina sit siitä pari päivää eteenpäin : DD
enenpää suunitelmia ei oo, toivotaan että moisia ilmestyy : DDD


21 TULEVAISUUS 
Tulevaisuus aina pelottaa mua.
Tulevaisuutta ei voi ku arvailla, ja jos tulevaisuutta lähtee arvailemaan, se pelottaa vielä enemmän.
Siksi mä koitan olla ajattelematta tulevaisuutta.
Se tulee murehdin mä sitä eli en.

22 TÄMÄ JÄRKYTTÄÄ MINUA 
Mikähän mua järkyttää?
Eka asia mikä mulle tulee mieleen, on se että vanhemmat hakkaa omia lapsiaan.
En voi keksiä mitää järkyttävänpää o.o
Mua ei oo ikinä lyöty, ehkä se vaikuttaa siihen...
Mutta lyöminen = tahallista satuttamista.
kuka haluaa satuttaa lastaan??!?!?!!?

Lyöminen ylipäätään on todella säälittävää.
Se ei oikeesti auta yhtää ketää mitenkää...

23 TÄMÄ SAA MINUT VOIMAAN PAREMMIN 
Tiitu, hyvä musiikki, Miso ja tietenkin suunnilleen kaikki mun kaverit.

On aiva uskomattoman piristävää, ku on angstisena pihalla tupakilla. Istuu sillai kyyryssä. Tiitu tulee istumaan mun olkapäälle. Se jotenki saa mut aina hymyilemään ku se tulee siihen kehräämään : DD

Musiikki on aina piristävää. Se ohjaa ajatuksia muualle. Se nostaa fiilikset maasta jos kuuntelee jotain tosi itserakkausmusiikkia : DDD

Pelkkä tieto siitä että on joku ihminen joka rakastaa, ja jota saa rakastaa, riittää pitämään mut elossa. Ja etenki jos se henkilö on joku niin ihana ku Miso, mä todellaki voin erittäin hyvin : D Miso on ainoa ihminen joka on koskaa saanu mua ihan oikeesti itkemään onnesta : DDDD

Ystävät on aina hyvää seuraa. Tulee hyvä fiilis ku tuntee kuuluvansa johonki seuraan. Yks parhaista tunteista ikinä ku puhuu jonku kans ja randomit kattoo sillai o.O  ja silti ite tajuaa kaiken mitä toinen puhuu : DDD


24 TÄMÄ SAA MINUT ITKEMÄÄN 
Mikä saa mut itkemään?
Varmaan jos joku sanoo jotain väärään sävyyn äitistä. En mä avoimesti kyllä itke, mutta jälkeenpäin varmasti itken ja raivoan...
Mikä muu saa mut itkemään?
no mä luulen että miso sais mut itkemään niin onnesta ku surustaki....


25 ENSIMMÄINEN KAVERI 
Ensimmäinen kaveri oli varmaan Olli.
Mä hengasin senkans varmaan kokoaika johonki 8.lk asti.
Sitte mä aloin tulla kaapista ulos ja etc. ja oli selvää, että me oltiin jotenki kasvettu kovin erilleen.
surullista semmonen...
 
26 PELKÄÄN
Mä pelkään suuresti vain paria asiaa.
Mä pelkään että mä lihon taas kauheeksi palleroksi.
Mä pelkään että mä menetän taas mulle tosi läheisiä ihmisiä

Mä pelkään hämähäkkejä, anpiaisia, paarmoja, (jonki verran) heteropoikia, lintuja ja ikkunoita.

27 SUOSIKKIPAIKKA
Mun koti on paras koti. Mutta toisaalta, mun suosikkipaikka on siellä missä on ihmisiä joita mä haluan nähdä... joten suosikkipaikka on vähä semmonen liukuva käsite : D
28 IKÄVÖIN 
En suorastaan ikävöi mitää muuta ku äitiä. Menneet on menneitä, niissä oli hyvät ja huonot puolensa. Nykyisyyttä en vaihtaisi mihinkää menneisyyden hetkeen. (ei mulla sit vissiin aiva huonosti mee nyt : D )

29 TÄHÄN PYRIN
Täydellisyyteen = Kauneuteen
Mulla on oma käsitys täydellisyydestä.
Täydellisyys ei oo semmonen "HINGHH OLEN PARENPI KUIN MUUT!!!" vaan enemmänki semmonen "olen yhtä hyvä kuin muut. Pyrin olemaan parenpi, mutta tiedän etten sitä tule koskaan saavuttamaan. olen ok sen kanssa."
Eli pyrin olemaan ihmisen kaunis : D
kuulostaa tosi tyhmältä varmaan, mut siihen mä silti pyrin.
(toki ulkoinen kauneuskin on osa sisäistä kauneutta, ei ole kaunis ihminen jos ei välitä ulkonäöstään ; D )

30 KYMMENEN SUOSIKKI KAPPALETTA
(ei missää järjestykses oo nuo!!!)
1. BOTDF - Sexting
2. Apulanta - Tulva

3.
Jeffree Star - Prisoner
4. Apulanta - 005

5. Nirvana - Heart shaped box

6. VNV nation - illusion

7. Franz Ferdinand - Michael

8.
Emilie Autumn - Opheliac
9.
Moi Dix Mois - Vizard
10. Marilyn Manson - the Beautiful People 


Ps. korjailin vähä tätä merkintää ettei oo jokku pienenä etc : DD 

7 comments:

  1. MIAU ps luin eka et apulanta - vulva ♥

    ReplyDelete
  2. tulkoon vulvaaaa ja vieköön meidät : DD

    ReplyDelete
  3. jos jaksat vaivautua tänne lauantaina niin pääset sinne kaipaamaas kylpyammeeseen :-------D

    ReplyDelete
  4. enma > JEEE KYLPYANME <33333333333!!!!!11111 oon siä sit kokopäivän : )

    Milla > Kiitti : DD ihanaa et joku muuki kommentoi mun blokia ku nelly ja sussu : DD

    ReplyDelete
  5. MAU mäki luin :D:DD kora<33 AINII EI MENNÄKKÄÄ SATAMAN YÖHÖN KU MENNÄÄN KALAJOEN JUHANNUKSEEN KU SIELON APULANTA JA 4578 MUUTAKI KIVAA PÄNRIÄ jajaa nauroimme marikan kanssa näille olit hassu :D muttet enää :||| t marika :D:D

    ReplyDelete
  6. AINII olin eilen aamulla kylpyanmees siä hotellis <3 nukahdinki sinne ku sieloli nii kivaa ja länmin oaoaoaoa

    ReplyDelete