Sunday, June 12, 2011

Sinäkin voit auttaa eksymään.

Oikeesti miks me ollaan näin kauneita? Ei varmaan jouduta taivaaseen ku ollaan näin kauneita, jeesus tulis kateelliseksi : D
Tänään oon uinu, pyöräilly, kävelly ja liikkunu leikkikentällä.
On tosi kunto-olo, paitsi että kello on 8:17am ja en oo nukkunu sekuntiakaa : )
Voisin kyylätä omia kuviani vaikka kokopäivän <333 oon niin kaunis, pistäkää h0r0t paremmax ; P

Katottiin sussun kans sussulla se disneyn Robin Hood : DDD
Se on paras ikinä 8 D (mitvit ukkostaako ulkona?!?!?! taas....)
Sit ku se oli loppu, poltin savukkeen ja lähdin polkemaan kotiin (n.10 km : DD )

Tänään on myös mun ja Misun ensimmäinen kuukautispäivä ( =1 kk täynnä, eix oo hurja määrä aikaa)<3 8 D
Mulla ei satu ny olla mitää aiheeseen liittyvää kuvaa, jonka julkaisemisesta nämä eivät olisi viimeiset kuukautispäivät, ja joita en oo julkaissu jo 8 DDD
(PS. Otsassani lukee OLEN HOMO, anolle rakkaudella saku <333)

Tänään Emmasama tulee tod.näk. meille, mikä on ihan tosijees : D
Mua aina harmittaa kovasti jos mun kaverit riitelee tai on sillai hinghhhh toistensa kans..
Tekis mieli vaan jakautua kahtia ja hengata kaikkien kans yhtäaikaa nii ei kenenkää voisi tulla paha mieli : )

Anuran aina ku jokku huutelee mulle jtn. "HOMOOO", mitä pointtia siinä on?
vähä niinku huutais kissalle "KISSAAAAA!!!!", se varmaan loukkaantuis ihan vitusti
ahdistuis raukka ja tappais ittensä, siis omg, kissa on ihan oikeesti kissa!! OMG EN KESTÄÄÄÄÄ!!!!11!!!

voisin mennä tekeen jtn muuta ku kirjottaan plokia, puol yheksältä aamulla ei oikeen tuu jännää tekstiä, etenkää ku jäin melki kai traktorin alle ja mulle huudettiin jtn, emt en kuullu : DD alko kai hoolla, eli oletan että HOMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO






3 comments:

  1. no totta vitus mä oon kaunea, et viittis ees toisi väittää vitu håmå kissaaaaaaaaaaa!½!!11

    ReplyDelete
  2. :D:::FDDDFG "vähä niinku huutais kissalle "KISSAAAAA!!!!", se varmaan loukkaantuis ihan vitusti" :DDD::DD en nauranu pinppiäni irti :)

    ReplyDelete