Friday, June 24, 2011

im your biggest fan ill follow you until you love me

mo
Nyt on juhannus. jeeeee
Mun hiukset on eriväriset
Ne on nykyään turkoosit
otan  kuvan ku jaksan = kuvatutan itseäni nellyllä/sussulla : )
Tiiätte sitte

Ensviikolla(ko kö?) pitäs mennä helsinki prideen feat. misu kati sussu ja ehk. nelli (joka on hetero mitvit?!?!)
Mä näin unta viimeyönä et mä kirjotan blokiin jotain josta kukaa ei tykkää mut en kyl ednää muista yhtää mitä se olis ees voinu olla o:OOO kaikkihan rakastaa kaikkea mitä kirjotan blokiini <33<<3<333<<33<3<3<3<33

Eilen oli aika lagi päivä.
Eka maattiin vaa sängyllä (mä nukuin) mison kans niinku kolme h ja taustalla soi lady gagaa...
Sit emt petri tuli käymään ja mentii unnalle ja sit johki ja sit kotia?
semiturha päivä XD

Mutta tiistaina oli kyl paras päivä ikinä, tai sit maanantaina tai keskiviikkona? joku päivä se oli : DDD
oltii seinäjoella leikkiis lespoja etc ja seinäjoella lukee nyt "oonhomo t saku" (ano tykkää : DDDD)

Mun on nälkä en kirjota enenpää : (

3 comments:

  1. :------DD selkeetä tekstii ja fuck yea sun uusist hiuksist pitää saada kuvaa!!1 ja kai mä ny voin heterona puolustaa homojen oikeuksia tai jotaki!! ja siel kuulenma järjestetää YLPEÄT HETEROT -ryhmä nii voin mennä sinne♥♥♥ en kyl oo kauhee hyvä hetero :-(

    ReplyDelete
  2. niinno oon kyl vähä epävarma sun seksuaalisuudesta, ainaki sussun ja emmankans oli sulla kivaa : D

    ReplyDelete
  3. ompa muuten epäselko teksti : DD mut oli aamuväsy+nälkä ja epätoivo ku monta päivää mun viimepostauksesta : DD

    ReplyDelete