Sunday, June 12, 2011

Succesfull trroll is not succesfull : (

"Anonymous said..
kirjoita vitun homo runkku vielä otsaasikin että: 'olen homo' VITUN RUNKKKKKKKARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"

Mä inspiroiduin kovasti tästä rakentavasta palautteesta, mut en kyl jaksanu lähtee oikeesti kirjottamaan mun otsaan et oon homo : DD
anuran koska olen "homorunkkuvitunrunkkariiiiiiiiiiiiii"
sitä mä en tiedä millä perusteella mä nyt oon runkkari? mutta pienet sulle ano, sanavalintasi olivat erittäin monipuoliset ja olen otettu moisesta kehusta <3 : )
"olen homo ; D Pannaax ano : ) "

8 comments:

  1. Harmittaa nyt kyl kovasti ku en huomannu tota anoa aikasemmin, olisin kyl yöllä voinu helpostikki kirjottaa mun otsaan et oon homo :(

    ReplyDelete
  2. :DFGHJKDFGHJKIUTREDSOL saku :D:D<3

    ReplyDelete
  3. ::::DDD voi kun rakentavaa palautetta tulee!

    ReplyDelete
  4. voivitu :::--------------DDDDDDDDDddddddddddddddddddddd oot parasS:::D:D:D:D:dddddddd

    ReplyDelete
  5. hupsu ramsi, se on siinä mun leukassa vähäniinku tarkotuksella : D

    ReplyDelete