Saturday, June 25, 2011

I wanna get you alone

 Juhannusteltiin kai sit vähä, grillailtiin, etc...

Kauneata oli ku meidän grillifolio syttyi palamaan ainaki 3 kertaa ja sit miso ja nelly puhaltaa siihen ja kaikki tuhkat lentää ilmassa ruokaan ja sussun panaanilimsaan (jota sattui olla mun kupis o.o)
Paikalle tuli myöhemmin jtn puolituttuja/tuntemattomia, jotka selkeästi rakastivat meidän juttuja <3

Oli jännittävää ku yöllä lähettin sit katin kans hakemaan kaliaa skopolla.
Pahaa aavistamatta olin jättäny mun kypärän skopoon, paikalta löytyi enää visiiri.
Vituitti....
No sit ilman kypärää vaa raakasti katille ja voin sanoa että mun jalat ei saanu paljoa sijaa skopon jalkatilasta koska siinä oli 1 tölkki kaljaa.
Oltiin tosi ajattelevaisia katin kans, ja tuotiin dvdlaite ja menolippu monpasaan, mutta sussu ja nelly ei oikeen arvostanu ku mentiin sit herätteleen niitä et "KATOTAAN MOMPASA!!!!"  "hinghhh me nukutaan menkää horot vittuuun hinghhh ei teil oo mompasaa hinghhh" : (

Mutta en jaksa kirjottaa enenmpää + nuoden kuvien laittaminen on oikeesti ihan perseestä o:OOOO




4 comments:

  1. olix kivaa ku mä lähin niitten puolituttujen/tuntemattomien mukaa (;;;; ja palasin aamulla herättään teidät

    ReplyDelete
  2. joo olin tosi onnessa ku herättii sille koskpbgkohgko : DDD <3333333 <33<<33<

    ReplyDelete