Saturday, April 23, 2011

Do you love your gun? (YEAH) god? (YEAH!) and goverment? (YEAH!)

Päivä 8 – Se hetki

Oke miksen tajua mitä toi tarkottaa? 
Se hetki on <3 ku huomaa että isä on norjassa, veli on mielisairaalassa, äiti on haudassa ja sossut on perässä : DDD 
Jouduin tosiaan yks kerta hassuun tilanteeseen ku pääs noin sattumaan. Olin seiskalla ja meidän luokka oli just onneksi sinä päivänä luokanvalvojalla. Sit yhtäkkiä isä soittaa norjasta et mun serkku tulee hakemaan mua niille, koska petri oli viety törnävälle . DDDDDDD
Sielä sit kivasti olin... Vittuku vitutti sielä sillee "moi oon saku mun isä on jossaki vitus ja veli törnävällä, oon teillä sossuja piilos : )". Ja sain kyllä kuulla perheen isältä aiheesta : )
eli kaikenkaikkiaan oli tosi voittajafiilis, laitan kuvan aiheesta voittajafiilis

5 comments:

  1. mäkää en oikei tajua tätä kohtaa silleeeee, mutta toi oli varmasti aika mielenkiintonen hetki.......... :-------D ps tiitu ♥

    ReplyDelete
  2. :-------Dd aa voivittu :D:FSDgs

    ReplyDelete